Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

απόψε πεθαίνουν τα πουλιά

Αποτέλεσμα εικόνας για απόψε πέθαναν τα πουλιά του κόσμου

Σφραγίζω το στόμα
Δεν μιλώ
Κλείνω τις φούχτες
Δεν θυμάμαι
Στυλώνω τα πόδια
Δεν αισθάνομαι
Όλα ξεφεύγουν για να τα έχεις πλάι
Απόψε πεθαίνουν τα πουλιά
Κι είναι σαν να ταξιδεύεις στο αχανές
Με ματωμένα τα πλήκτρα της ψυχής

Σφραγίζω το στήθος
Δεν αναπνέω
Κλείνω τα βλέφαρα
Δεν αναπολώ
Στυλώνω την πέτρα
Δεν μνημονεύω
Όλα αποδημούν κι η μνήμη τα κρυσταλλώνει
Απόψε χάθηκαν οι άνεμοι που σε ταξίδευαν
Κι είναι σαν τα ρολόγια να μετρούν ανάστροφα
Με δείχτες όμοια βέλη που τα ζήλεψες

Σφραγίζω την σκέψη
Δεν απαντώ
Κλείνω τα γόνατα
Δεν πιστεύω
Στυλώνω τα μάτια
Δεν ξαφνιάζομαι
Όλα προχωρούν για να τα πλησιάζεις
Απόψε περίσσεψαν μόνο δυο λόγια να πεις
Κι είναι σαν να μιλάς σε ένα τρύπιο αστέρι
Με γωνίες αιχμηρές που στο σώμα διάκενα αφήνει

Σφραγίζω τους μυς
Δεν αντιδρώ
Κλείνω τον αυχένα
Δεν φτερουγίζω
Στυλώνω τη ράχη
Δεν σ' ατενίζω
Όλα ψευτίζουν για να δεχτείς το αληθινό
Απόψε στένεψαν οι δρόμοι της καρδιάς
Κι είναι επισφαλές το σκαλοπάτι αν σκαφτεί από δάκρυ
Με την αρμύρα να σου υπενθυμίζει πως δεν έζησες

Συμμετέχει στο δρώμενο της Μαρίας Νι "η στιγμή σου σε ένα ποίημα"
με συνεχείς ποιητικές αναρτήσεις ανά βδομάδα

31 σχόλια:

  1. !!!!!!!!!!!
    θαυμασμο!!!!!!
    υποκλινομαι!

    καλημερα αγαπημενη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σ' ευχαριστώ
      Θέλω να μ' αγαπάς
      κι όχι να υποκλίνεσαι...

      φιλί ♥

      Διαγραφή
  2. Τα δικά σου τα πουλιά να φτερουγίζουν πάντα και να σου φέρνουν έμπνευση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Δεν φτερουγίζω"...κι αυτό μου φάνηκε τόσο θλιβερό...ίσως γιατί το φτερούγισμα προϋποθέτει πως ανασαίνω, πως μιλώ, πως θυμάμαι, πως αισθάνομαι....
    Υπέροχο!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Μετά από ένα επώδυνο γεγονός
      μένουμε λίγο παροπλισμένοι
      Ας έρθουν οι ανάσες ξανά....

      φιλί ♥

      Διαγραφή
  4. ...τι να πω βρε Ελενάκι μου...
    μίλησες μέσα από την ψυχή μας μέσα από την πάντα ξεχωριστή γραφή σου!

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμυ μου σ' ευχαριστώ
      Αυτό προσπαθώ να μιλώ στον άνθρωπο!!

      φιλί ♥

      Διαγραφή
  5. Πάλεψες με λέξεις ‘’σκληρές’’, όπως σφραγίζω, στυλώνω, πεθαίνω, ματώνω…
    Πήρες τραχιά υλικά, μα τα δούλεψες ως αριστοτέχνης γλύπτης και το αποτέλεσμα εντυπωσιακό! Ένα υπέροχο άγαλμα που …δακρύζει!
    Αυτά μου ΄βγαλες, Ελένη μου, διαβάζοντάς σε…
    Μου άρεσε υπερβολικά!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ινώ μου σ' ευχαριστώ θερμά
      Το άγαλμα που δακρύζει σμιλεύεται
      με συναισθήματα μεγάλα!!

      φιλάκι ♥

      Διαγραφή
  6. Πάντα μας δίνεις αφορμές για υπαρξιακούς στοχασμούς και εσωτερικές αναζητήσεις.
    Ο λόγος σου διατυπώνει το αυτονόητο και μοιραία συνωμοτεί με τις προσωπικές αγωνίες του καθενός μας...
    "Κι είναι επισφαλές το σκαλοπάτι αν σκαφτεί από δάκρυ
    Με την αρμύρα να σου υπενθυμίζει πως δεν έζησες"
    Στίχοι για να τους διαβάζεις δυνατά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Χαίρομαι που εσύ αναγνωρίζεις
      τους λόγους και τις σκέψεις μου
      Ευγνώμων.....

      φιλί ♥

      Διαγραφή
  7. Και γω σφραγίζω τα πάντα και ταμπουρωνομαι σε μενα. Σιγα σιγα διορθωνομαι, παλια η κατασταση ηταν ακομα χειρότερη. Τωρα ξεγλιστράω απο το καβουκι μου!
    Καλό ξημέρωμα!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη μου σ' ευχαριστώ
      Υπάρχουν φάσεις που ξεπερνιόνται
      κι άλλες που χτυπούν κόκκινο στην ψυχή
      Εύχομαι να σταθείς δυνατή

      φιλάκι ♥

      Διαγραφή
  8. Ακόμα κι όταν κάποιος πει: "απόψε πεθαίνουν τα πουλιά", είναι σα να έχει γράψει ήδη ένα ποίημα... Πάντα πίστευα πως, στο ποίημα, ο τίτλος είναι το ήμισυ του παντός... "Κι είναι επισφαλές το σκαλοπάτι αν σκαφτεί από δάκρυ"...σκάλωσα στα λόγια σου κι απόψε.. Φιλιά πολλά Ελενάρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετρούλα μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Κι εγώ τον παιδεύω τον τίτλο και τον επιλέγω αυστηρά
      Αυτό το Ελενάρα με γοητεύει.....

      φιλάκι ♥

      Διαγραφή
  9. αχ αυτά τα ρήματα σου Ελένη μου , τι δύναμη έχουν!
    Φιλί ζεστό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστάκι μου σ' ευχαριστώ
      Πάνω στο ρήμα δομείς και πρέπει
      να το εκτιμάς είναι ο συνδετήρας σου!!

      φιλάκι ♥

      Διαγραφή
  10. Πολύ δυνατό Ελένη! Μπράβο! Δυνατές λέξεις, νοήματα, εκφράσεις...
    Κι όμως, θέλω τόσο πολύ να φτερουγίσω.....
    Καλό βράδυ να έχεις! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nastenka σ' ευχαριστώ
      Τόλμησε και πίστεψε σε εσένα
      Κι εγώ αποπειρώμαι πάντα έστω με κάποιες πτώσεις

      φιλάκι ♥

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφο, Ελένη μου!
    Μεστό από νοήματα, ερωτήματα. Αληθινό.
    Να'σαι πάντα καλά! Καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεβάχ μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Κάποιες σκέψεις μαζί με συναισθήματα
      προσπάθησα να αναδείξω....

      φιλί ♥

      Διαγραφή
  12. Ελενη μου... τι όμορφο!!!!!! ααα... περιμένω και κάτι αισιόδοξο όμως... μου αρέσει.. το φως!! μακια πολλά!! καλόν μηνα! (δεν θυμάμαι αν τα έχουμε πει).. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παρασκευή μου σ' ευχαριστώ πολύ
    Καλό μήνα και σ' εσένα...τα καλά έρχονται!!!

    φιλάκι ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οτι κι αν ήταν αυτό που σε ενεπνευσε να γραψεις αυτους του στιχους..είχε μεσα του την θλίψη... έτσι μου φανηκαν οι στίχοι σου Ελένη μου ...ομορφιά πισω απο την θλιψη . με λαχταρα να μην αφήσουν να στενεψουν αλλο οι δρομοι της καρδιας....!!!! να έχεις ενα ομορφο και αισιόδοξο μηνα φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Ρουλάκι μου
    Οι σύνθετες καταστάσεις εμπεριέχουν
    πολλά και έντονα συναισθήματα...σε ευχαριστώ
    για την θετική ματιά σου κι όλα περνούν αν η καρδιά
    αντέξει!!

    φιλάκι πολύ γλυκό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σ΄ευχαριστώ που που το χάρισες.
    Φιλί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαρία μου να είσαι καλά
    και να ξέρεις πως προωθείς
    την ομορφιά...

    φιλί ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή