Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

25 λέξεις


            *
 Φεγγριστό το φως
     Ανέλπιδο
Κλέβω δυο δέσμες
     να ταξιδέψω
στη χώρα των σπονδών
  Εκεί που οι μούσες
κρεμούν
      στα παράθυρα
δαντελωτά κουρτινάκια
       νοσταλγίας!

           *
  Κρύο δωμάτιο
Οι τοίχοι ξερνούν
       απόγνωση
Σε περίμενα ολημερίς
Μαδώντας της ψυχής
     το επίχρισμα
Κι εσύ έστειλες λαμπρό
        το φως
     να με διώκει
Το σκούρο της καρδιάς
  αδρά να τονίζει!

             *
     Εγκατάλειψη
Χτες πέταξε ένα πουλί
Σήμερα ήρθε πλέριο
         το φως
Ξεκίνα από τους τοίχους
    Δωσ' τους ανάσες
Ύστερα σπάσε το πλέγμα
  Τα χέρια μπορούν
    ό,τι το μυαλό
 πολύτιμα θυσιάζει...

             *
Στα μάτια ένα πλέγμα
       Αγκαθωτό
     Όμοιο με τα
σκοτωμένα όνειρα
   Προλαβαίνεις;
   Το παράθυρο
βυθισμένο στο φως
        Αρκεί;
  Σκέψου τη ψυχή
   να λουλουδίζει
σε δωμάτια φθοράς
και βγες στο ξέφωτο
    ίδιος Ωρίων!

           *
   Μακραίνει το φως
   Μακραίνει η ζωή
Στενεύουν οι επιλογές
 Αύριο θα χρωματίσω
     τους τοίχους
Κι αυτό το παράθυρο
     θα το ξηλώσω
Πονούν τα σκοτωμένα
          σίδερα;

Τα δύο πρώτα ολιγόλεκτα έλαβαν μέρος στο δρώμενο
της Μαρίας Νικολάου "25 Λέξεις"...τα τρία επόμενα
ήρθαν μεταγενέστερα σαν συνέχεια των παραπάνω
κι είπα να μη μείνουν παραπονούμενα....
   

34 σχόλια:



  1. Είσαι πάντα τόσο εύστοχη που με κάνεις να αναγνωρίζω και να συγχαίρω την σπουδαία τοξοβόλο.
    Η ποιητική τοξοβολία σου- απαράμιλλη εδώ και χρόνια που την παρακολουθώ- με εξιτάρει.
    Εύγε Ελένη με τις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στρατή μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Αληθινή θέλω να είμαι κι αν ενίοτε
      γίνομαι κι εύστοχη έχει καλώς
      Πάντως το έλασσον τελικά κατακτάμε

      Σε φιλώ ♥

      Διαγραφή
  2. Το πρώτο Ελένη μου το ξεχώρισα και του έδωσα το 4, αλλά το δεύτερο μου άρεσε και φυσικά και τα μεταγενέστερα είναι εξίσου καταπληκτικά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Χάρηκα που σου άρεσαν κι αυτά
      που "έμειναν" απ' έξω αλλά και
      για τη στήριξή σου!!

      Σε φιλώ ♥

      Διαγραφή
  3. Σ΄ευχαριστώ πολύ Ελένη μου για την τιμή που μου κάνεις κάθε φορά με τα εξαιρετικά σου κείμενα.
    Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου εσένα για τα κίνητρα
      που μας δίνεις ευχαριστούμε!!!

      Να περνάς καλά ♥

      Διαγραφή
  4. μου αρεσαν και τα δυο διαλεξα το δευτερο σαν το καλλιτερο μου ομως τωρα που τα ξαναδιαβαζω τα λατρευω ολα το καθενα χωριστα και πιο πολυ τα δυο τελυταια , στον αστερισμο του Ωριωνα και σε εκινα τα πονεμενα σιδερικα !!! Σε φιλω με μαγεψες πάλι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου σ' ευχαριστώ
      Κι εμένα πολύ μου άρεσαν τα δικά σου
      Έχεις μια δυνατή ποιητική σκέψη

      Να είσαι καλά και να χαίρεσαι τον Στέλιο σου που σήμερα γιορτάζει ♥

      Διαγραφή
  5. Τα προγενέστερα και τα μεταγενέστερα, κι όλα όσα δεν έχουν ακόμα ειπωθεί, έχουν τη σφραγίδα σου Ελένη μου. Πολύτιμη η συντροφιά σου και ακριβός ο λόγος σου.
    Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Πολύτιμος ο δικός σου λόγος
      κι αποφάσισε να γίνει ευρύτερα
      γνωστός...αξίζεις

      Σε φιλώ ♥

      Διαγραφή
  6. Εδώ Ελένη μου ποιο να πρωτοδιαλέξουμε πάλι!!! Συγχαρητήρια καλή μου για τις μοναδικές σου συμμετοχές!! Αχ κι αυτό το τελευταίο σου...
    Να σαι καλά πάντα να δημιουργείς και να μοιράζεσαι μαζί μας τους καρπούς σου κι μεις να σε θαυμάζουμε!!
    Φιλάκια ολόγλυκα!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρλέν μου σ' ευχαριστώ
      Τα πονεμένα αγαπάς κι όπου
      το μαύρο ενσκήπτει το καλοδέχεσαι!!!

      Σε φιλώ γλυκά ♥

      Διαγραφή
  7. "... Το παράθυρο
    βυθισμένο στο φως..." Τί φράση!!!!
    Μπράβο, βρε κορίτσι μου! Πολύ όμορφα και τα 5... άνθη του ποιητικού αυτού μπουκέτου!
    Εκπληκτικές και οι "Σταγόνες Πάχνης" της προηγούμενης ανάρτησης!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Να είσαι καλά μάτια μου κι εμείς
      να σε χαιρόμαστε!!!

      φιλάκιααααααααα πελαγίσια ♥

      Διαγραφή
  8. Α αγαπημένη μου Ελλέν, εσύ μας κέρασες για τα καλά!
    Υπέροχα όλα μάτια μου!
    Ήταν και 30 τόσες οι συμμετοχές, πολύ δύσκολη η επιλογή!
    Φιλάκια πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ πολύ
      Χαίρομαι που σου άρεσαν αλλά και τα δικά
      αξιόλογα
      Καλές δημιουργίες γεμάτες με της φαντασίας
      την αστερόσκονη!!!

      Σε γλυκοφιλώ ♥

      Διαγραφή
  9. Ετσι να χρωματιζεις με λεξεις τη σκοτεινια που προσπαθουν να μας επιβαλλουν


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Velvet πολύ
      Αντιστεκόμαστε με παντοίους τρόπους!!

      Σε φιλώ ♥

      Διαγραφή
  10. Πόσο όμορφα γράφεις Ελένη μου και πόσο πολύ δυσκολεύεις κάθε φορά τη βαθμολογία... κανονικά θα έπρεπε να είσαι εκτός συναγωνισμού με τέτοιο ταλέντο!...
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Σημασία έχει η συμπόρευση κι αυτό είναι που
      μας τιμά...που με επιμέλεια την διαφυλάσσουμε

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  11. Το ένα το ψήφισα, το άλλο έμεινε αναγκαστικά εκτός, μα η αλήθεια είναι πως δεν παίζεσαι!!!
    Μόνο εσύ δε θα έμενες στα δύο!
    Κάνεις τις λέξεις ό, τι θες...νομίζω τελικά πως τις εξουσιάζεις πλήρως!
    Ε, δεν εξηγείται αλλιώς!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Διακρίνομαι για την πληθωρικότητα μου
      σε πολλούς τομείς
      Το μόνο βέβαιο είναι πως με τις λέξεις
      βρίσκομαι σε ένα διαρκή πάρε - δώσε
      άλλοτε τις κατακτώ άλλοτε ανθίστανται
      κι άλλοτε πάλι με βρίσκουν μόνες τους
      Ωραίο αυτό το παιχνίδι!!!

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  12. Ελενη μου αγαπημενη καλημερα
    Ποσο παραγωγικη εισαι
    Εισαι μια οπτασια λεξεων και μια πνευματικη συνθεση λουλουδιων
    Συγχαρητηρια τοσα για τις συμμετοχες οσο και τις νεες εμπνευσεις
    Καλη εβδομαδα
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου καλή σ' ευχαριστώ πολύ
      "Πνευματική σύνθεση λουλουδιών" ...μμμ πολύ μου άρεσε!!!

      Να είσαι καλά ♥

      Διαγραφή
  13. Εξαιρετικά και τα δύο, Ελένη μου! Συγχαρητήρια!
    Χάρηκα ιδιαίτερα που διάβασα εδώ και τη συνέχειά τους...
    Φιλιά, καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Η τέχνη να βγάζεις τη "μαγιά" της σκέψης δυνατή

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  14. Ισορροπείς ανάμεσα στο οικείο της ψυχής και στην έμπνευση του μυαλού!
    Πως το καταφέρνεις αυτό γλυκιά μου Ελένη? κάθε σου ολιγόλεκτο ή χαϊκού
    άλλοτε είναι ένα ταξίδι κι άλλοτε ένα ευφυές “πορτραίτο” με καλλιτεχνικό υπόβαθρο!
    Συγχαρητήρια! Να έχεις ένα όμορφο και τρυφερό απόγευμα!
    Αφήνω τον θαυμασμό μου με πολλά φιλιά και αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου σ' ευχαριστώ
      Έχω παρατηρήσει το εξής: γράφω με τα βιώματα
      και την ψυχή, συμπληρώνω με τα γύρω κοινωνικά πάθη
      και προσπαθώ να συνεισφέρω -στρογγυλεύοντας-
      με το πνεύμα και το μυαλό για να μην μου ξεφύγει
      το συναίσθημα σε δύσκολους ατροπούς!!! (καθότι
      υπέρμετρα συναισθηματική )
      Η βάση μου τελικά είναι το βίωμα και η στιγμιαία
      εντύπωση όταν αποκρυσταλλωθεί αυτό το άπιαστο
      βρίσκομαι επί του έργου


      Να είσαι καλά πολλά φιλιά κι από εμένα ♥

      Διαγραφή
  15. Σκάλωσα στο δεύτερο: "το σκούρο της καρδιάς αδρά να τονίζει!"...
    εσύ και το μοναδικό σου στίγμα Ελενάρα μου... Φιλιά πολλά :) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Πόσο το αγαπώ αυτό το ¨Ελενάρα" δεν λέγεται...

      Σε γλυκοφιλώ ♥

      Διαγραφή
  16. όλα μα όλα με γεμίζουν αλλά απο την αρχή μόλις ξεκίνησα έμεινα.... άναυδος .. με γεμίζεις με τις λέξεις και τις επιλογές και όλη τους την σημασία ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλα μου..που είσαι εσύ;..χάθηκες
      θα σε μαλώσω
      Αναμένω την επιστροφή σου!!!

      Σε φιλώ γλυκά ♥

      Διαγραφή
  17. Εμεινα στο πρώτο..εκει στις μουσες ...στο φεγγριτό φώς και στα δαντελωτά κουρτινάκια.. μετα κατέβηκα..και ζήτησα συγνώμη γιατί δεν ήθελα να αφήσω παραπονεμένες αδιάβαστες σκέψεις ..Ελένη μου !! είσαι πολύ δυνατή στο πλέξιμο... των λέξεων...να το κάνεις φίλη μου μας αρέσει φιλακιααααα! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σμαράγδι μου σ' ευχαριστώ θερμά
    Χάρηκα που στάθηκες σ' όλα με αγάπη!!!
    Είσαι μεγάλη καρδιά...δεν παίζεσαι


    Σε γλυκοφιλώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή