Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2016

25 λέξεις # 9



Κάτω από μια ψάθινη
         ομπρέλα
       θα κρύψω
     δυο βότσαλα
  και τρία κοχύλια
Να έρχονται οι γλάροι
       μηνύματα
   να ακουμπούν
και θερινά λουλούδια:
      Αναθήματα
  στου φθινοπώρου
       το ψυχρό
     θυσιαστήριο

Κίτρινοι οι δρόμοι
  της θάλασσας
 παγερή η άμμος
Μόνο μια ψάθινη
     ομπρέλα
       κρατά
 επτασφράγιστα
 στους κόρφους
         της
   τα μυστικά
    αρώματα
του απερχόμενου
  καλοκαιριού

        Έσκαψα
      στην άμμο
δυο ευχές να κρύψω
      Να έρθει
    η παλίρροια
μαζί της να τις πάρει
     Των βυθών
     τα παλάτια
  να στολιστούν
Γιρλάντες να γίνουν
       τα λόγια
    των ποιητών

  Κατοίκησες την ερημιά
Με ένα σπασμένο κοχύλι
           στ' αφτί
Ποιος σου είπε πως η θάλασσα
          ζητά κλειδιά
Μια μεγάλη καρδιά έχει μόνο
         Να υποδέχεται
  στα γαλάζια της δώματα
  τους ναυαγούς της ζωής

Το πρώτο ολιγόλεκτο πήρε μέρος στο δρώμενο "25 λέξεις"
//tokeimeno.blogspot.gr/2016/09/25-9_17.html
που επιτυχώς διοργάνωσε η φίλη Μαρία Νικολάου τα
υπόλοιπα ακολούθησαν καθότι η πηγή έμπνευσης ήταν
πολύ δυνατή!!
  

42 σχόλια:

  1. Μου αρέσει που πάντα συνεχίζεις τις συμμετοχές σου και δημιουργούνται εξαιρετικά ποιήματα.
    Σ΄ευχαριστώ για την συμμετοχή Ελένη μου.
    Να ΄σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Δημιουργούμε κι αντιστεκόμαστε!!!

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  2. Το δικο μου καλοκαιρι ειχε ενα πικρο "αντιο"
    Το δικο σου εχει ενα γλυκο "αριβεντερτσι"
    Ετσι θαπρεπε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Velvet σ' ευχαριστώ πολύ
      Αχ αυτές οι απώλειες ...πόσο πικρές

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  3. Κι εμένα μ' αρέσει που συνεχίζεις εδώ τα ολιγόλεκτα.
    Οι ευχές στην άμμο... πάντα κάτι θα γράψεις που θα με συγκινήσει, Ελένη! 💚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου σ' ευχαριστώ
      Εκεί συντηρούνται καλά οι ευχές γιατί αναπνέουν

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  4. Ελένη μου πολύ μου άρεσαν τα αναθήματα στου Φθινοπώρου το θυσιαστήριο.
    Μπράβο!
    Μου δημιούργησες μια ωραία εικόνα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Ξεχωριστό το δικό σου στίγμα!!!

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  5. "πόσο γλυκό, πόσο τρυφερό, σαν χάδι" έγραψα όταν το ψήφιζα!
    Μελαγχολικό θα συμπλήρωνα...
    Κι όμως χαρά μου έδωσε η αποκάλυψη!
    Χαίρομαι πολύ όταν σε ψηφίζω Ελένη μου!
    Γιατί θα σου αποκαλύψω κάτι, αν δεν στο έχω πει ξανά: μου αρέσεις ακόμα περισσότερο στα μικρά σου (όπως και στα πεζά σου!)
    Γενικά μου αρέσεις μάτια μου...

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστάκι μου σε υπερευχαριστώ
      Σ' αγαπώ που το αγάπησες!!!

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  6. Με κάλυψαν οι πρώτες φίλες, κι εμένα μου αρέσει απίστευτα που τα συνεχίζεις.. Ή μάλλον για την ακρίβεια που μας τα αποκαλύπτεις ενωμένα. Και αυτό το μοναδικό χάρισμα να στέκονται τόσο καλά και μόνα τους και ενωμένα.. Σ'ευχαριστούμε για το επίπεδο που προσφέρεις σε όλα τα δρώμενα. (το ότι δεν το αντιλαμβάνεσαι γιατί είσαι προσγειωμένη σε κάνει πιο ξεχωριστή!) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου σ' ευχαριστώ
      Τα συνεχίζω γιατί πειραματίζομαι
      στη μικρή φόρμα που πολύ εκτιμώ!!

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  7. Η πηγή έμπνευσης δυνατή και έδωσες άλλο ένα αριστούργημα. Μπράβο Ελένη μου. Να σαι καλά μάτια μου
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Προσπαθώ...ξέρεις τώρα..

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  8. Μπορεί η πηγή έμπνευσης να ήταν δυνατή όπως λες, μα κι εσύ πηγή είσαι Ελένη μου...απίστευτη και αστείρευτη!
    Υπέροχα όλα, μα το πρώτο το είχα αγαπήσει ήδη!
    Φιλιά πολλά και συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ
      για τα καλά σου λόγια
      Μια απόπειρα μια έκφραση
      η γραφή και ίσως μια λύτρωση!!

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  9. δεν εχω λογια να περιγραψω τα απιστευτα συναισθηματα που προκαλει η γραφη σου , σε ευχαριστω φιλια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου κορίτσι μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Ένα μόνο μέρος καταγράφω...

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  10. Υπέροχη κι αυτή η συμμετοχή σου Ελένη μου!
    Μια μεγάλη καρδιά έχεις και μας τη χαρίζεις απλόχερα.
    Να είσαι καλά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε υπερευχαριστώ
      Μια μεγάλη καρδιά έχεις κι ίδια!!!

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  11. Έχω συγκινηθεί τώρα. Γιατί με πήγες πάαααρα πολύ πίσω στο χρόνο. Όταν μια φορά έκρυψα ένα βότσαλο κι ένα κοχύλι, όχι κάτω από ψάθινη ομπρέλα, μα στην τσέπη του καλού μου!
    Τι να πω; Έχουμε κι εμείς οι αρτίστες τις ευαισθησίες μας!
    Υπέροχο το ολιγόλεκτο, που υπέροχα συνεχίστηκε!
    Καλό βράδυ Ελένη που ποιείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου σ' ευχαριστώ θερμά
      Πόσο σε χαίρομαι δεν λέγεται...

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή

  12. "Ποιος σου είπε πως η θάλασσα ζητά κλειδιά"
    Με 25 ή 1025 λέξεις, η δύναμη τών λόγων σου,
    σπάει την οθόνη... Ωραία η φωτό τής Μαρίας ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Αγιάζουν κάποτε οι λέξεις

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  13. μου αρέσει η μελαγχολία που βγάζουν τα ποιήματά σου... "Έσκαψα
    στην άμμο
    δυο ευχές να κρύψω
    Να έρθει
    η παλίρροια
    μαζί της να τις πάρει" με άγγιξε δυνατά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου σ'ευχαριστώ πολύ
      Εκεί φυτρώνουν ανέλπιδα όλα!!

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  14. Κοριτσάκι υπέροχοι στίχοι όπως πάντα, η πρώτη στροφή φοβερή, με "χάλασε" λιγάκι το κίτρινο της θάλασσας..( καλέ που το σκέφτηκες το χρώμα; είναι από τα πιο δύσκολα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Μελαγχολικό το κίτρινο σαν φύλλο
      φθινοπωρινό!!!

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  15. Τώρα είδα ότι δεν ήμουν γραμμένη στη παρακολούθηση, γράφτηκα!!!Βάλε μέιλ παρακολούθησης για να λαμβάνουμε μέιλ σε κάθε ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ Ελένη μου, τι ομορφιά και πλούτο συναισθημάτων, χρωμάτων και εικόνων δίνουν απλόχερα τα ποιήματά σου!!!
    Χάιδεψαν την καρδιά μου και με έκαναν να αναριγήσω! Είσαι μοναδική στο να αγγίζεις με κάθε σου λέξη τα μύχια της ψυχής!
    Σε ευχαριστώ γι' αυτό που διάβασα και σε φιλώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Υπεραγαπώ την εικόνα και τις προεκτάσεις της!!!
      Χάρηκα που σου άρεσαν...

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  17. Ε δεν θα πω πάλι τα ίδια. Ξέρεις την άποψή μου για τη δική σου μοναδική ποίηση.
    Εύχομαι να έχεις καλό μήνα και να σε χαρούμε σε επόμενες δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο μου σ' ευχαριστώ πολύ

      Καλό και δημιουργικό μήνα σου εύχομαι ♥

      Διαγραφή
  18. Το περίμενα οτι θα συνέχιζες και δεν θα έμενες μονο σ αυτό το ολιγόλεκτο που κερδισε την καρδια μας...Ελένη μου η συνέχεια ηταν αντάξια της αρχής της κορίτσι μου..και εγω θα σε ευχαριστησω οπως κι οι φιλες για οσες φορες μας χαρίζεις απλώχερα της καρδιάς σου την γραφή...!!! να σε εχει ο Θεός καλα γι αυτό..μάτια μου φιλώ σε..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδένια μου σ' ευχαριστώ από καρδιάς
      Αβίαστα κάποιες φορές βγαίνει ο λόγος!!!

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  19. ''Ποιός σου είπε πως η θάλασσα ζητά κλειδιά.Μια μεγάλη καρδιά έχει μόνο.Να υποδέχεται στα γαλάζια της δώματα,τους ναυαγούς της ζωής''!!!
    Πόσο όμορφο!
    Καλώς σε βρήκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς ήρθες μελαχρινάκι μου
    Σ' ευχαριστώ πολύ

    φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή