Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

οι παλμοί της γης

Αποτέλεσμα εικόνας για Απόβροχο

Μέθυσε η μνήμη σήμερα
Κι είδε να γέρνουν τα βουνά
Σαν στάχυα αθέριστα
Σκιερά δέντρα
Να ξεφυλλίζουν βιβλία αμαρτωλά
Χωρίς επωδούς λατρείας
Απότοκος η ιστορία
Ψέλλιζε άναρθρους λόγους
Απόβροχο ήταν
Ιούνιος μήνας
Κι εσύ χαμογελούσες
Στο κάδρο της ουτοπίας σαν παιδί 
Κραδαίνοντας δεμάτια αστραπών 
Στα σμιχτά σου χέρια
Συνάζοντας ουράνιες εκλάμψεις
Στα μελιά σου μάτια
Πόσο το φως ν' αντέξεις;
Ήσουν ο θεριστής κι ο ονειροπόλος πόντος

Σε φώναξα με την υπερβολή 
Της καταιγίδας
Σε σπλαχνίστηκα με το λογισμό
Της μάνας
Σε γύρεψα με την κραυγή
Του αλλότριου πόθου
Σε αποπλάνησα με τα φίλτρα
Του απόκοσμου θρήνου
Πονούσε η μνήμη
Σαν τομή βαθιά σε χάρτινο κύκλο
Σαν λαβή μολυβιού πάνω στον ασβέστη
Σαν ποδοβολητό αλόγων
Πάνω στο φαιό σώμα της πατρίδας
Πόσο την καρδιά να ξοδέψω;
Ήμουν η Αχερουσία οδός κι η τρεμάμενη φλόγα

Πλάτυνε ο κόσμος σήμερα
Σαν όπως πλαταίνει στην καρδιά το φιλί
Σαν όπως πλαταίνει στα σύνορα
Το ραβδί του οδοιπόρου
Μεγάλα στίφη κατέβηκαν στους κάμπους
Μην ήρθες στ' απόσκια
Των δοράτων κρυμμένος;
Μεγάλες προσδοκίες φυλάκισαν τη λησμονιά
Μη ξεχαστείς
Κλείνω το στόμιο του πηγαδιού
Σφραγίζω το μελανοδοχείο
Εκείνο το γράμμα που έγραψες
Κανείς μη συνεχίσει
Πόσο τα αμίλητα να περιμένουν;
Ήσουν ο κουρνιαχτός κι ο μυστικός μύθος
Ένα αμπέχονο ριγμένο στον ώμο του νοτιά
Μην και δακρύσει της αυγής ο κλώνος
Μην και σβηστούν στο έμπα του θέρους
Της γης οι παλμοί απατημένοι!

Πήρε μέρος στο δρώμενο "Παίζοντας με τις λέξεις" που
με αξιοσύνη διοργάνωσε η me Μαρία μας
http://mytripssonblog.blogspot.gr/2016/12/b-10.html

42 σχόλια:

  1. ♥♥♥
    (είσαι καταπληκτική...)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ...Χρόνια Πολλά και Καλά!!!!

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  2. Πώς αγγίζεις τις καρδιές των ανθρώπων;
    Ποιό είναι το μυστικό σου;...
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιούλη μου η ψυχή μιλά
      Χρόνια Πολλά και Καλά!!!!

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  3. "Πονούσε η μνήμη".
    Και,θαρρώ, πάντα θα πονάει.
    Υπέροχο Ελένη που ποιείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου Χρόνια Πολλά
      με αγάπη υγεία προκοπή!!!!

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο επίσης Ελενάρα μου όμορφη! Την αγάπη μου ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου Χρόνια Πολλά
      και παντού να ανθίζουν χαμόγελα!!!!

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  5. Αποπλανημένη και μαγεμένη απ' τους παλμούς σου Ελένη.
    Για πολλοστή φορά, μας καθήλωσες στο λόγο σου!
    Τα φιλιά μου Ελενάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία της καρδιάς μας
      Χρόνια Πολλά και Καλά!!!!!
      Αγάπη υγεία και χαρά σ' όλον τον κόσμο

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  6. Ελένη μου πολλά συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή σου!
    Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου Χρόνια Πολλά και Καλά
      Αγάπη χαρά κι υγεία!!!

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  7. Όπως πάντα η ποίησή σου έχει τόση ομορφιά και κάτι να πει και να προσφέρει. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου Χρόνια Πολλά και Καλά
      Αδερφοσύνη σ' όλον τον κόσμο!!!

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  8. Η ποίησή σου είναι θαύμα για τις βραδινές ώρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου σ' ευχαριστώ
      Χρόνια Πολλά και Καλά!!!

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο Ελένη μου! Ξέρεις να αγγίζεις την ψυχή και να τη μαγεύεις!
    Θερμά συγχαρητήρια, φίλη!
    Φιλιά πολλά με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου Χρόνια Πολλά και Καλά ό,τι επιθυμείς
      να πραγματοποιηθεί!!!!

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  10. Σε φώναξα με την υπερβολή
    Της καταιγίδας
    Σε σπλαχνίστηκα με το λογισμό
    Της μάνας
    Πόσο δυνατα μιλάν οι στιχοι σου Ελενη μου καθε φορα.. και ποσο ομορφα μας ταξιδευουν στον κόσμο σου..!!!! η συμμετοχή σου ξεχωριστή και ιδιαίτερη..!!
    να είσαι καλα μάτια μου... την αγαπη μου και ενα φιλι σου στελνω φιλη μου .. !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαράγδι μου αγαπημένο Χρόνια Πολλά και Καλά
      Σ' ευχαριστώ κι από εδώ για τα καταπληκτικά σου δωράκια!!!

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  11. Ελένη μου κάθε σου στίχος, εικόνα και συναίσθημα!! Ευλογία το χάρισμα της ποίησης!!!
    Να σαι καλά!! Φιλιά πολλά και να χεις μια δημιουργική βδομάδα!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλενάκι μου Χρόνια Πολλά και Καλά
      Αγάπη υγεία δημιουργικότητα!!!!

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  12. Μέθυσε η μνήμη σήμερα... δυνατός στίχος. Υπέροχες εικόνες, συναίσθημα στο ζενίθ, τα λόγια ρέουν κι αγγίζουν ψυχές! Είσαι μοναδική Ελένη!! Καταπληκτικό το χάρισμά σου!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου Χρόνια Πολλά και Καλά
      Αγάπη Υγεία Προκοπή!!!!!

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Αγαπημένε μου φίλε Χρόνια Πολλά και Καλά!!!!!

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  14. Δυνατός συνδυασμός λέξεων. Πάντα απολαμβάνω να διαβάζω την ποίησή σου και τα blogoδρώμενά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλές γιορτές Ελένη, με υγεία, εμπνεύσεις, δημιουργικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απολαμβάνω πάντα τους στίχους σου Ελένη μου... είναι γεμάτοι δύναμη και συναίσθημα!
    Καλές γιορτές σου εύχομαι...με υγεία, χαρά, έμπνευση και αγάπη!!
    Πολλά φιλιά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σ' ευχαριστώ πολύ
      και ανταποδίδω ολόθερμες ευχές!!!!!

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή

  17. *./ * \ .*
    .*♫*.
    , • ‘*♥* ‘ • ,
    ‘*• ♫♫♫•*’
    ‘ *, • ‘ ♫ ‘ • ,* ‘
    ‘ * • ♫ *♥* ♫• * ‘
    * , MerryXmas’ • , *

    Καλά Χριστούγεννα να χεις Ελενάκι μου!! Να κουρνιάσει στην ψυχούλα σου η ζεστασιά κι η αγάπη των γιορτών και να περάσεις πολύ όμορφα με τους αγαπημένους σου καρδούλα μου!!
    Σε φιλώ με αγάπη!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλενού μου Χρόνια Πολλά και Καλά!!!!
      Αγάπη Υγεία Δημιουργικότητα...

      Σε φιλώ και σ' αγαπώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  18. Φίλη μου καλημέρα και Καλά Χριστούγεννα.Εύχομαι και του χρόνου να ήμαστε γεροί και να..ξαναδιαβάσω τους στίχους σου και τις συμμετοχές σου στα δρώμενα.Καλή χρονιά να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Αχτίδα μου καλή!!!!!
      Αγάπη Υγεία Ευγένεια....

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή

  19. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!! καλή μου... με όμορφιες και πολλή ποίηση!!!!
    Το έργο σου.... θαυμάσιο.... και με μεγάλη επιτυχία χρησιμοποιείς τις δοθείσες λέξεις..μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Παρασκευή μου
      Ο,τι επιθυμείς να πραγματωθεί!!!

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  20. Χρονια πολλα και καλες γιορτες

    Air - Johann Sebastian Bach

    ΑπάντησηΔιαγραφή