Κυριακή 28 Μαΐου 2017

Το περβόλι με τις πιπερίτσες

Αποτέλεσμα εικόνας για πιπερίτσες

Στο ανεμόκαμα της εφηβείας μαμά
Είχα την καρδιά σου για αντήλιο
Είχα τη ματιά σου για λιμάνι
Είχα την φωνή σου για ονειροδρόμιο  
Μόνη μη μείνω

Σ' εκείνο το περβόλι με τις πιπερίτσες
Ένα απόγευμα ξάφνου μεγάλωσα
Στο έκρυψα μαμά
Για τον απλό μεγάλο λόγο
Πως το στοργικό σου χάδι λαχταρούσα ακόμα

Μικρό παιδί να μείνω
Ταχταρίσματα να μου κάνεις
Στροβιλιστά να γυρίζω γύρω από την ποδιά σου
Στα γόνατά σου τη φωνή μου να καλημερίζω

Μπήκα στην κάμαρα μου και δάκρυσα
Ξυλόγλυπτα αναφάνηκαν μπροστά μου
Τα σκεφτικά σου χέρια
Τ' αγκάλιασα βιαστικά
Λυγαριές κλαίγανε
Στης μέσης σου το δρομάκι σείοντας το άρωμά τους
Πόσο σ' αγαπούσα

Δεν σου μίλησα
Σκεφτική στο τραπέζι έκοβα το ψωμί
Μέτραγα τις βελονιές στο τραπεζομάντηλο
Έκανα χρόνια να σε δω ίσα στα μάτια
Φοβόμουν και τις φουρκέτες
Μα πιο πολύ με ταλάνιζε η σιωπή σου που αγάπη φώναζε

Ποτέ μου δεν μεγάλωσα μαμά
Ποτέ δεν πέταξα τη φανελένια σου κούκλα
Ποτέ δεν έσκισα το τετράδιο με τις ιχνογραφίες
Κοντά μου σε ήθελα βιαστική  κι αγέραστη
Σαν πεταλίδα μυθική να γλυκαίνεις το χαμόγελο μου
Ολοδική μου μαμά να μου ξυπνάς
Ολόδροσες μελωδίες στο πάνινο μου καπελάκι

Μέχρι και σήμερα
Μυστικά σου κρατάω ακόμα
Τα πρώτα μου σκιρτήματα
Εκείνο το γλυκό μεθύσι κάτω από τις νεραντζιές
Αν στα φανέρωνα μαμά ίσως σε βάραινα
Ίσως έπαιρναν απόσταση τα φιλιά μας

Φοβόμουν το κεντρί της Άνοιξης
Που επωάζονταν στα βλέφαρά μου
Μην μας χωρίσει
Μην μας αφήσει μ' άκληρες τις χούφτες
Εκεί που κρυφά ακουμπούσες
Το καλοσιδερωμένο μου μαντήλι
Και το ζεστό γλυκό σου άρτο!

Έλαβε μέρος στο 16ο Συμπόσιο Ποίησης που με
φροντίδα και αγάπη διοργάνωσε η φίλη μας Αριστέα

25 σχόλια:


  1. Κρατάς σε ένα μεγάλο βάζο τις μνήμες: σαν γλυκό κουταλιού που μ’ αυτό θα φιλέψεις τον πιο αγαπημένο επισκέπτη σου. Την καλημέρα μου! Έρρωσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο μα πόσο συγκινητικό...
    Είναι η πρώτη φορά που δεν
    με "έκαψαν" οι πιπερίτσες..
    Και πόσες εικόνες ολοζώντανες!
    Πολλά φιλιά γλυκιά Αρχόντισσα ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Ρεμπούτσικα απλά τέλεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Πέτρα μου τι καλά που είναι
      να ακολουθούμε την καρδιά μας

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  4. Τρυφερότατο, γλυκό, γεμάτο αγάπη, γεμάτο από την ανησυχία της ενηλικίωσης και της αναπόφευκτης απόστασης από τη μάνα... Μια απαλή οδύνη, που είναι αναγκαία από την φύση.
    Πολύ ιδιαίτερη η έμπνευσή σου αυτή την φορά και η μουσική απόλυτα ταιριαστή!
    Καλή εβδομάδα, Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Γλαύκη μου
      Είναι όπως τα λες....

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  5. Σχέση μάνας-κόρης...
    Κοριτσάκι νιώθει μπροστά της
    κι ας περνούν τα χρόνια..
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόση τρυφερότητα έχεις, Ελένη μου, και πόσο ταλέντο για να μπιρείς να μας τη χαρίζεις σε κάθε ποίημά σου!
    ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου τα πιο πολλά μου
      ποιήματα είναι βιωματικά....

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  7. Ελένη μου, μαγική μου Ελένη!
    Αν μπορούσα θα έγραφα κάτι ανάλογο...δεν πειράζει όμως, τα γράφεις εσύ για όλους μας!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου από τα δείγματα γραφής σου
      αν κρίνουμε...το έχεις καλή μου!!!

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  8. Τρυφερό, γεμάτο από την αγάπη για τη μάνα. Υπέροχο. Μπράβο Ελένη μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου σ' ευχαριστώ
      Να είσαι καλά κορίτσι μου


      φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  9. Ελένη μου, είναι κοινότυπο πλέον να σου λέω για τη γραφή σου και τα όσα παράγει. Μια ακόμα φορά λοιπόν. Σε ένα θέμα έτσι κι αλλιώς τρυφερό πως θα μπορούσες να λείπεις.
    Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελένη μου με ταξίδεψες σε ένα πέλαγος τρυφερότητας και αγάπης. Η μουσική επιλογή απόλυτα ταιριαστή.
    Τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σ' ευχαριστώ
      Αγαπώ πολύ τη μουσική!!

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  11. Διπλή η ευχαρίστηση των ματιων και της ψυχής Λενιώ μου και λέω διπλή εννοώντας οχι μονο το περιβολι με τις πιπερίτσες σου αγαπη μου αλλα και την προίκα σου...κεντημενες οι λέξεις για την μάνα στην καρδια μας!! Κάθε φορά...μας μαγευεις με τις λέξεις σου και με την μουσικη που βαζεις..και εννοειτε οτι η βαθμολογια δεν παιζει κανενα ρολο...στο συμποσιο...αυτην την φορα ήταν τοσο ομορφα τα ποιηματα για την μάνα και μιλησαν τοσο τρυφερα μέσα μας!!!!επρεπε να βραβευτουν όλα..!!!
    Να εισαι καλα λενιώ μου ..παντα ξερεις τον τροπο να μας συγκινείς μάτια μου φιλω σε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι να πω για εσένα Ρουλιώ μου θα είναι λίγο!!!!
      Χαίρομαι που κάθε μέρα σε γνωρίζω περισσότερο

      φιλάκια πολλά πολλά ♥

      Διαγραφή
  12. Αυτή τη φορά δεν θα σου γράψω ευχαριστίες και καλά λόγια Ελένη μου, τα ξέρεις, στα έχω ήδη πει, όταν έλαβα τη συμμετοχή σου!
    Στέκομαι σε κάτι άλλο:
    "Ένα απόγευμα ξάφνου μεγάλωσα
    Στο έκρυψα μαμά"
    Χαμογέλασα ( κι όταν το έλαβα χαμογέλασα κι είχα στο νου να στο πω)
    Είχα που λες γράψει μικρή κάποτε κι εγώ (άλλο) ένα ποίημα στη μαμά μου
    και της έγραφα εγώ:
    Χτες μεγάλωσα μαμά
    κι έτρεξα αμέσως να στ'ομολογήσω!
    χεχε
    εσύ μεγάλωσες μέσα σ' ένα απόγευμα, εγώ σε μία ημέρα....
    Φοβερή σύμπτωση ε;

    Σε φιλώ γλυκά μάτια μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστάκι μου ό,τι και να
      γράψουμε για τις μανούλες
      θα είναι λίγο....

      Σε φιλώ πολύ ♥ Σ.Λ

      Διαγραφή
  13. Ποσο τρυφερη και συγκινητικη συμμετοχη!! Απο την πρωτη αναγνωση κουρνιασε μεσα μου!!
    Να σαι καλα Ελενη μου!! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σ' ευχαριστώ για ΟΛΑ!!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή