Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

Τυχαία συνάντηση

Αποτέλεσμα εικόνας για τυχαία συνάντηση

Κράτησε μου λίγο ίσκιο Από τότε που γεννήθηκα μόνιμα στη μεριά του ήλιου έγερνα σαν το
φυτό που ο ηλιοτροπισμός καθορίζει την πορεία του
Θέλω λίγο να ξαποστάσω Αυτό το πήγαινε - έλα βύθισε τα πέλματά μου Τα πλήγωσε κι εγώ
πως θα περπατήσω στο σκοτάδι των χειλιών σου;
Κράτησε μου λίγο ίσκιο Είδα τα φωτεινά και τα μεγάλα
Καιρός να αποσυρθώ στα μήκη των χαραδρών Να νιώσω την ανασεμιά του πεύκου Του σκίνου
τ' άρωμα να χαρώ Τα φρυγανισμένα μέλη της ασφάκας να αγγίξω
Κι αν βρω καμιά αγριελιά να χαράξω της πληγής μου το ξερό ήχο
Γιατί μάθε πως τα δέντρα μ' αγαπούν Αυτά τα βαθύσκιωτα που ποτέ δεν με είχαν
Μην με πας στον ελαιώνα Εκεί το φως δεν βαστιέται Εκεί ο ήλιος κρησαρίζει τα παιδιά του Όλα
τα έχω δει όλα τα ξέρω Μόνο που απότομα κόβεται το μονοπάτι Γεμίζει σκνίπες ο χώρος Μην
με πηγαίνεις εκεί πέρα
Στα χωριά αυτά κρύβεται ένας παλιός άρχοντας Άπληστος και αιμοβόρος Έχει στην υπηρεσία του
δώδεκα μικρές οδαλίσκες με χιτώνες μακριούς Κρατάνε μέρα νύχτα κάτι τεράστια κεριά στα χέρια Θυμιάματα καίνε σε μικρά κεραμικά πιάτα διακοσμημένα με κρίνα και σαρκοβόρα φυτά
Δεν μπορώ να τις κοιτάξω Δεν μπορώ να αντέξω τα βαριά τους αρώματα
Με τ' αρώματα αυτά αποκοιμίζουν τον άρχοντα Αφήνουν το παλάτι και τρέχουν στους κήπους Παιχνιδίσματα κάνουν με τα νερά Θυσίες προσφέρουν στους θεούς των λιμνών Γιατί έχει πολλές λίμνες περιμετρικά Με κάτασπρα αφρισμένα νερά
Βουτούν μικρά χαρτάκια στην επιφάνεια τους Ραβασάκια για τους αγαπημένους Γράμματα για τους δικούς Επιστολές για τις ορφανεμένες ψυχές των λιθαριών
Ξεφεύγουν για λίγο κι ύστερα παίρνουν το δρόμο της επιστροφής
Ένας κυνηγός μια φορά μου έφερε ένα δικό τους γράμμα Ακόμα το κρατώ στο στέρνο μου Θα στο διαβάσω αλλά πάρε με από το φως με τυφλώνει δεν βλέπω Έστω βάλε με στον ίσκιο σου αν δεν μπορείς να με πας στο φρύδι των βοριάδων
Έχω κοσκινίσει την άμμο των ακτών και πολλά έχω βρει διαμαντικά Όλα θα στα χαρίσω Να λάμπεις τις νυχτιές του έρωτα σαν το Μέγα Γαλαξία μέσα στην πλημμυρίδα των λευκών σύννεφων
Μην με αφήνεις εδώ Εκείνο το γράμμα που σου 'πα λες και γράφτηκε για εμένα ίσως και για εσένα Κάνε κάτι πριν εμφανιστεί το χάλκινο φεγγάρι και μας πάρει τα μυστικά
Απ' όλα τα φεγγάρια που γνώρισα μόνο ένα δεν μου απίστησε Κι αυτό τελικά στα χαμένα πήγε
Άδοξα μες στο παλιοπήγαδο σκόνταψε κι έπεσε Θέλησα να το ανασύρω Μάταια όμως Σκοινί δεν είχα ή έστω ένα άγκιστρο ή μια απόχη παιδική με λαβή από μπαμπού
Είναι κάποιες νύχτες έναστρες που ακούω παθιάρικα να με καλεί Μου ξεφεύγει τότε ένα δάκρυ κι είναι σαν να του στέλνω υγρά φιλήματα
Τα δάκρυα λένε είναι σαν τα φιλιά των αναχωρητών Αρμυρά και άνοστα μαζί Σταθερά και φευγαλέα ταυτόχρονα Πικρά και γλυκά σαν τη ξυραφιά στο μέτωπο του ορίζοντα
Που πας μη φεύγεις Λίγο να αγγίξω τη γενειάδα σου Κι αν δεν θες τα διαμαντικά δεν θα σου θυμώσω Μόνο μη φεύγεις χωρίς ούτε μια λέξη να πεις
Ψέματα σου είπα για το γράμμα Το 'σκισα Δύσκολο να διαβάσω τους χρησμούς σε μια γλώσσα πεθαμένη
Κι εσύ αν και ήσουν ένας περαστικός βαθιά με σημάδεψες Αυτή η τρέλα του ματιού σου πόσο καθηλωτικά αποτρόπαιη ήταν Μιλούσε κι έγδερνε μαζί Τραχιά και  διαπεραστική σαν γλώσσα φωτιάς σ΄αναμμένο κάρβουνο
Εδώ θα μείνω κι αν κάποτε διψάσεις για φως έρχεσαι
Πρόσεξε όμως μην βγεις στο ύψωμα με τους θαμμένους κίονες Θα σε πετύχουν στην καρδιά τα
βέλη των μικρών ερωτιδών
Αυτών που στα ανατολικά υπερώα της γης ολοχρονίς συντροφιά μου κρατάνε!

                                                                                                                         

17 σχόλια:

  1. Εκείνο το φεγγάρι που σκόνταψε στο παλιοπήγαδο,
    πολύ με συγκίνησε..
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιούλη μου
      Να περνάς καλά
      Κι εσύ με συγκινείς

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  2. εύγε... μα τι ωραία που γράφεις
    φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μου να είσαι καλά
      Σ' ευχαριστώ

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  3. Τολμώ να πω ότι ένιωσα την ίδια συγκίνηση όταν πρωτοδιάβασα τη Σονάτα του Ρίτσου. Αυτοί οι μονόλογοι σου Ελένη μου, με τις διαμαντένιες εκφράσεις και εικόνες που αναβλύζουν οι λέξεις σου... είναι υπέροχη η γραφή σου και στα πεζά. Χαίρομαι πολύ που τολμάς και σ' αυτό το είδος. Ξέρεις πόσο λαχταρώ να γίνουν όλα αυτά ένα βιβλίο.
    Σε φιλώ γλυκά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου γλυκιά σ΄ευχαριστώ από καρδιάς
      Ελπίζω να περνάς καλά...θα τα πούμε

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  4. Ελένη καλημέρα..
    Το διάβασα, το αντέγραψα σε σελίδα word ,
    και το μελέτησα..!!
    Υπέροχο.. , μόνο ένα μπράβο δεν φτάνει..!!
    Θέλω να το διαβάσω και από σελίδες βιβλίου..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάσο μου σ' ευχαριστώ για όλα
      Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  5. Γιατί Ελένη υπάρχει τίποτα τυχαίο;
    Δεν συναντηθήκαμε τυχαία και τώρα το κείμενο σου, δεν ήρθε τυχαία να με γεμίσει ομορφιά, ένα μεγάλο ευχαριστώ καρδιάς!
    ΑΦιλάκια, ξέρεις, από τα "γνωστά"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγισσούλα μου σ' ευχαριστώ
      Στη ζωή συναντούμε τόσο τα μικρά
      όσο και τα μεγάλα
      Να μου φιλήσεις τον αγαπημένο μου παραμυθά

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  6. Ξέρεις σου το έχω πει Λενιώ μου ότι μια μόνο φορά δεν μου φτάνει να ταξιδέψω επάνω στην γραφή σου και δύο..και τρεις θα το κάνω γιατί κάθε φορά ανακαλύπτω και ένα θαυμαστικό και το βάζω ανάμεσα στις λέξεις σου.. και έτσι μακραίνει πολύ ο χρόνος.. μέχρι να τελειώσω το διάβασμα.. !!!
    Εχθές σε συζητούσαμε..με θαυμαστικά.!!
    να είσαι καλά να μην μου πέφτεις.. να προσέχεις εσένα..φιλώ σε με πολύ αγάπη..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδένια μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Με συγκινείς πολύ κάθε φορά
      Να είσαι και να περνάς καλά
      Τα λέμε...

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  7. Ελένη μου, έχεις εκπληκτικό τρόπο γραφής. Με συνεπαίρνεις, με προβληματίζεις και με ενθουσιάζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου
      Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού με ανέμελες στιγμές

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  8. Υπεροχη η σαϊτιά σου αυτή Ελένη μου, δεν αφήνει λαβωματιές ούτε πληγές!! Σχεδόν απόκοσμη, σαν σε όνειρο η αίσθησή της!!
    Να περνάς όμορφα καλή μου!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλενάκι μου να είσαι καλά
      Στο όνειρο ταξιδεύω και στην καθημερινότητα περπατώ

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  9. Διάβασα και τις τρεις αναρτήσεις παρέα απόψε κι ένα έχω να πω Ελένη μου!
    Φεύγω συγκλονισμένη!
    Σε φιλώ γλυκά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή