Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

το νυφικό της Μαρίας

Αποτέλεσμα εικόνας για black & white bride in the mirror

Θα έρθει μια επίσημη Κυριακή
Που θα είναι όλα φιλικά μες στο σπίτι
Ο καθρέφτης θα αντανακλά το πρόσωπό σου
Η γάτα θα χουζουρεύει δίπλα στο τζάκι
Ο σκύλος θα πατά αφηρημένος τα πλήκτρα στο πιάνο
Η Μαρία με το γιορτινό χαμόγελο
Θα τεντώνει και θα διπλώνει
Τα σεντόνια που κοιμήθηκες
Τ' άρωμα τους θα διαπερνάει τους τοίχους
Όμορφα θα χυλώνει η σούπα στο τσουκάλι
Στρώσε το καλό τραπεζομάντηλο
Εκείνο με τα γεωμετρικά κεντίδια
Η Μαρία δεν χρειάζεται προικιό
Έχει δυο μάτια γαλανά σαν τους ωκεανούς
Που μέσα τους ναυάγησαν τα τρία ποντοπόρα με τους όνυχες

Θα έρθει μια μέρα καλοσυνάτη                        
Που βιαστικά θα φοράς το σακάκι
Στις τσέπες σου άδεια η χρυσή ταμπακιέρα
Η στάχτη στο τασάκι θα βαραίνει το βλέμμα σου
Γκρίζα θα βάφεται η οροφή γκρίζα κι η επιτοίχια κόρη
Ο παπαγάλος θα ανοιγοκλείνει το ράμφος του
Σαν να θέλει κάτι να σου πει εμπιστευτικά
Μιαν αλήθεια μιαν πτυχή από έναν έρωτα αφανέρωτο
Ένα τραγούδι που στοιχειώνει γεφύρια
Πάντα ένα τραγούδι κι' ένας έρωτας θα σε καλούν
Κι οι γέφυρες θα σε βγάζουν στη βραχώδη κοίτη
Όμορφο βιαστικό και μ' αμφίβολα τα μάτια
Πού πας χωρίς μια θύμηση;
Ποιες συμπιέζεις διαδρομές μες στο χάρτη του νου;

Θα έρθει ένας καιρός φιλικός
Που τα θαύματα ορατά θα είναι
Αθόρυβα θα ανοίγει η πόρτα μες στο σπίτι
Απρόσκλητος να μπει ο αντάρτης βοριάς
Με το τσόχινο καπέλο στο χέρι
Όμηρο να πάρει τη μοναξιά μας
Να σταυρώσει ξυστά το καρβέλι μας
Να ματώσει το μέτωπο της απουσίας
Πηχάκια να ξεπροβάλλουν στις ρωγμές της κάμαρας
Εκεί να σταθείς
Εκεί να στοιβάξεις τα χειρόγραφα
Ζωή να πάρουν οι γραφές
Ζωή να γενείς
Σαν ένα μεγάλο φανταχτερό πουλί
Να γυρνάς μες στα δώματα
Της μικρής Μαρίας το νυφικό πέπλο να γεμίζεις
Άστρα και πέρλες λαμπερές
Μόνο στην οροφή μην πηγαίνεις
Χάσκει βαρύς ο ουρανός από πάνω

Έλαβε μέρος στο 17ο Συμπόσιο Ποίησης της αγαπημένης μας Αριστέας που επάξια παίρνει και τα πιο πολλά εύσημα για τις όλες κινήσεις της και τις προτροπές της

28 σχόλια:


  1. Καιρό να σε δω. Μου έλειψες. Γρήγορα περνά το καλοκαίρι, ανάθεμα! Ελπίζω να ξεκουράστηκες. Πλάθεις εικόνες σωρηδόν. Ποιητικά εύρωστες και μαγευτικές. Να αντέχεις!! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα μικρό διάλειμμα από την καθημερινότητα!!!!
      Να είσαι καλά Στρατή μου

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  2. Ελένη μου όπως πάντα με ξεχωριστή συμμετοχή!!
    Πολλά πολλά συγχαρητήρια σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή επιστροφή-καλή συνέχεια, με τη χάρη των εμπνευσμένων στίχων σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ευρυτάνα μου
      Ρέει γρήγορα ο χρόνος

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  4. Εβαλα του Σούμπερτ την Σερενάτα να παίζει και...άρχισα να σεργιανίζω Λενιώ μου εκεί που ..
    Η Μαρία δεν χρειάζεται προικιό
    Έχει δυο μάτια γαλανά σαν τους ωκεανούς
    Που μέσα τους ναυάγησαν τα τρία ποντοπόρα με τους όνυχες.

    Της μικρής Μαρίας το νυφικό πέπλο να γεμίζεις
    Άστρα και πέρλες λαμπερές.
    Και εσύ να τα καταφέρνεις Λενιώ μου καθε φορά να γεμίζεις τα μάτια μας με εικόνες... γράφοντας απλά; για ένα νυφικό.
    Υπέροχη συμμετοχή για ακόμα μια φορά .. καλά να περνάς όταν κεντάς τις λέξεις σου..!! φιλώ σε..


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδένια μου σ' ευχαριστώ
      Στο κεντητό μέτωπο της ζωής ακουμπάμε
      μερικά στολίδια ακόμα

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  5. Τα συγχαρητήριά μου,Ελένη μου!
    Είσαι μοναδική!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ένα από τα αγαπημένα μου ποιήματα στο Συμπόσιο. Μπράβο, Ελένη μου! Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου σ' ευχαριστώ
      Χάρηκα που κι εσύ συμμετείχες

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  7. Όπως πάντα η γραφή σου Ελένη μου δυνατή, τρυφερή, παρασύρει με τα συναισθήματά της. Ένα ακόμα μπράβο για τις άξιες αυτές σου δημιουργίες που, το λέω μία ακόμα φορά, πρέπει να εκδοθούν.
    Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σ' ευχαριστώ θερμά
      Είμαι εκεί που είναι κι οι φίλοι μου

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  8. Πόσες εικόνες! Έχεις αυτό το χάρισμα να μας παρουσιάζεις ολόκληρα σκηνικά Ελένη μου!
    Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου που κοσμείς κάθε Συμπόσιο!
    Την αγάπη μου και τα φιλιά μου ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστάκι μου σ' ευχαριστώ για όλα
      για τη φιλοξενία την δυναμική σου
      και την αγάπη σου!!!!
      Να είσαι καλά και να μας προτρέπεις

      Σε φιλώ πολύ ♥ Σ.Λ

      Διαγραφή
  9. Άνοιξες πάλι το μπαούλο με τα προικιά σου και μας κέρασες γλυκές εικόνες και πανάκριβες λέξεις... Τιμή μας να υπάρχεις ανάμεσά μας Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία τα λόγια σου πολύτιμα σαν
      ακριβά μεταξωτά!!!!

      Σε φιλώ πολύ ♥ Σ.Λ

      Διαγραφή
  10. Δεν θα μπορούσε να λείψει από τις επιλογές μου το νυφικό της Μαρίας...το λάτρεψα!
    Συγχαρητήρια Ελένη μου!
    Φιλιά πολλά! ♥ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σ' ευχαριστώ για όλα
      Συγχαρητήρια και σ' εσένα

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  11. Ένα ήρεμο φιλικό περιβάλλον μιας Κυριακής.
    Γλυκές αναμνήσεις.
    Και μέσα στο κέντημα των ήμερων εικόνων να παρεμβαίνει ο αντάρτης βοριάς, «όμηρο να πάρει τη μοναξιά μας».
    Σαν ένα τραγούδι μιας γλυκόπικρης γαλήνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρη μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Οι στιγμές που μας σημαδεύουν
      έχουν πολλά αρώματα

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  12. "Θα έρθει" Ελένη μου, ότι βαθιά και αγνά επιθυμεί η καρδιά μας, να είσαι σίγουρη... πάντα έρχεται, το πότε δεν γνωρίζουμε!
    Το ποίημα σου, εμπλούτισε το συμπόσιο της Αριστέας με μια ακόμη ποιοτική συμμετοχή και χίλια μπράβο σου αξίζουν!
    ΑΦιλιά πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν τόσο πολύ τα ελπιδοφόρα
      μηνύματά σου!!!!
      Ν α είσαι καλά Στεφανία μου

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  13. Δυνατή συμμετοχή τρυφερή με την δική σου υπογραφή που μας αφήνει άφωνους πάντα. Μπράβο Ελένη μου για τη συμμετοχή σου. Σε φιλώ από Κεφαλλονιά Την επόμενη εβδομάδα επιστρέφω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου σ' ευχαριστώ θερμά
      Καλά να περνάς στο νησί και καλή επιστροφή

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  14. Αυτό το ποίημά σου το λάτρεψα, Ελένη μου. Βαθυστόχαστο, υπέροχο, στίχοι δυνατοί που γεννούν συναισθήματα. Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το αγαπημένο μου!!! ♥♥
    Να σαι καλά να μας χαρίζεις θησαυρούς ψυχής!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή