Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

σύννεφα - άγγελοι

Αποτέλεσμα εικόνας για Σύννεφα άγγελοι

Αχνοχάραζε κι εσύ δεν ερχόσουν
Σύννεφα άγγελοι ψαλίδιζαν γαλαζωπές κορδέλες
Είναι οι ουρές των χαμένων χαρταετών
Μου είχες πει πριν φύγεις
Ψηλά ζουν οι ελεύθεροι χαρταετοί
Ψηλά έχουν το δικό τους κονάκι
Ένα πλίθινο ημικλινές κονάκι
Με φαντασμαγορικό σκηνικό
Χρωματιστά χαρτιά και ολοπόρφυρους λαμπτήρες
Μεταξωτά μαντήλια και πυράκανθους χλωρούς
Μην είναι εκεί ο τόπος σου;
Μην έδεσες εκεί;
Ανάμεσα στα αετόχαρτα και στα καλαμόξυλα
Στωικά να επεξεργάζεσαι
Τη λίθινη κεφαλή του μαχαιρωμένου γίγαντα
Ξόρκια να κάνεις στα άφυλλα δέντρα
Φως κι αέρας σκότος και χάλκινη βροχή

Ψιχαλόβρεχε κι εσύ παράπαιες
Φονικές λακκούβες εκτροχίαζαν τα ονειροπόλα φιλιά
Είναι κάποια φιλιά που αξέχαστα μένουν
Σαν να έχει η μνήμη χρυσαφένια κλουβιά
Και μέσα τα κλείνει
Πολύτιμα φιλιά λατρεμένα
Όχι σαν εκείνα τα λαβωμένα
Που αστέρια έγιναν και θρηνούν απελπισμένα
Έλα να στα γνωρίσω
Έλα να τα γευτείς
Έχει λάσπες στ' αστέρια και θα λερωθείς
Επικίνδυνες τάφρους έχει και θα παραπέσεις
Έτσι που κλεισμένα έχεις τα μάτια σαν να κοιμάσαι
Πρόσεχε
Μόνο τα φιλιά θα σου πουν την αλήθεια
Αυτά άδολα θα σου χαρίσουν
Τους ανθισμένους οπωρώνες των ποιημάτων
Φως κι αγάπη έρεβος και σκουριασμένη βροχή 

Σουρούπωνε κι εσύ περιπλανιόσουν
Ανάμεσα στις άγονες νησίδες του ουρανού
Κρατούσες δυο στήλες αλατιού στα χέρια
Αθάνατος για να πορεύεσαι
Άτρωτος να παραμένεις στο χρόνο
Στον ύπνο μου να εμφανίζεσαι γυμνός κι ωραίος
Με ένα τσαμπί σταφύλι στα χείλη
Στο μαξιλάρι μου βρίσκω κάθε πρωί
Τσάμπουρα και κουκούτσια
Θέλησα να τα φυτέψω μα η καρδιά δεν βαστούσε
Θέλησα να τα φυλάξω μα μου ξέφυγαν
Τσάμπουρα και κουκούτσια
Μισή ζωή
Δένω τα μαλλιά μου
Κλίνω τα γόνατα
Κρύβω τις γραμμές της παλάμης
Και το θρόισμα των φύλλων προσκυνώ
Στην εικόνα σου προσθέτω καινούργια φωνήεντα
Μη σιωπάς
Άγρια η νύχτα πριονίζει το αγαλματίδιο της λήθης
Κι αν πέσεις
Από που θα αντλώ τη ζωή;
Φως κι αμαρτία θάμπος και ρυτιδωμένη βροχή 



Έλαβε μέρος στο 18ο Συμπόσιο Ποίησης της φίλης Αριστέας
που μακράν ήταν από τα πιο αξιόλογα και την ευχαριστούμε 

20 σχόλια:

  1. Για κάποιο λόγο αυτό με κέρδισε περισσότερο!
    Συγχαρητήρια και πάλι Ελένη μου και σ'ευχαριστούμε για την πολύτιμη παρουσία σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εμένα όπως την Κατερίνα αυτό το ποίημά σου, με κέρδισε και το ξεχώρισα και το ψήφισα μάλιστα
    Μπράβο σου Ελένη μου
    Πάντα τα ποιήματά σου με ταξιδεύουν
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελένη μου, το έχουμε ξαναπεί για τα ποιήματά σου και τη γραφή σου. Μια ακόμα φορά λοιπόν σε ένα ακόμα εξαίρετο δημιούργημα.
    Αυτό που λέει η Άννα από πάνω για το ταξίδεμα των στίχων σου ναι, είναι αλήθεια.
    Πάντα να συνεχίζεις κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι κάποια φιλιά που αξέχαστα μένουν
    Σαν να έχει η μνήμη χρυσαφένια κλουβιά
    Και μέσα τα κλείνει
    Πολύτιμα φιλιά λατρεμένα

    Αυτό ήθελα να κρατήσω γιατί με γεμισαν ομορφια οι στιχοι του ... οχι ότι όλο το ποιημα σου Λενιω μου δεν με εκανε να σε θαυμασω ακομα μια φορα.. να είσαι καλα ψυχή μου να γραφεις εσύ να χαιρομαστε να διαβαζουμε εμεις!!!
    Ο Θηβαίος με την βροχή του .. τι να πω..!!! φιλώ σε..!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το μαγικό σου ραβδάκι (ή πένα ή πληκρολόγιο!) πόσες φορές θα μας ταρακουνήσει ακόμα, μου λες?
    Εύχομαι αμέτρητες!
    Λενιώ μου, βαθιά υπόκλιση!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Την αγάπη μου πάντα!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στις άγονες νησίδες τ’ ουρανού
    σουρούπωνε, κι εσύ περιπλανιόσουν,
    κρατούσες δύο στήλες αλατιού
    και άτρωτος στα ύψη πορευόσουν.

    Κι αν κάποια αστέρια μένουν να θρηνούν
    κι από την άκρη να κοιτάνε λυπημένα,
    η μνήμη δεν αφήνει να σβηστούν
    πολύτιμα φιλιά μας λατρεμένα!

    Βρήκα πολλά λουλούδια, Ελένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εύγε Ελένη που ποιείς!
    Καλό μήνα εύχομαι!
    😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. «Σύννεφα άγγελοι ψαλίδιζαν γαλαζωπές κορδέλες Είναι οι ουρές των χαμένων χαρταετών» για ν' ατενίζουμε εμείς τοπία πολύχρωμα που στήνονται πάνω σε εικόνες, σε λέξεις τις λέξεις σου, Ελένη, πότε-πότε και σε ανθρώπινες ψυχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. συγχαρητήρια ελενη μου για ακομη μια πρωτιά.ΤΙς διΚες Μου ΣΥμμΕτΟχΕς, αν κΑΙ δεν τις πολυψηφιζουν οι υπολοιποι εσυ, καθε φορα θα ψηφισεις μια δικια μου κ κατα εναν μαγικο τρόπο, μου δινεις κουραγιο να συνεχίσω να γραφω, οποτε μπορω. σ ευχαριστω πολύ και σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. “Στην εικόνα σου προσθέτω καινούργια φωνήεντα”
    Κι εγώ ανακαλύπτω διαρκώς λόγους για λατρεύω τα γραφτά σου!
    Πολλά φιλιά Ελένη μου !


    Καλό μήνα εύχομαι:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελένη μου ήταν ένα από εκείνα που αγάπησα πολύ!
    Τι λέω αγάπησα...το λάτρεψα!
    Συγχαρητήρια!
    Φιλιά πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απαλά τρυφερό που αγγίζει και χαϊδεύει τις καρδιές μας... έτσι και αυτό το ποίημα σου, Ελένη μου!
    Πολλά ΑΦιλάκια και απ΄τον Νίκο-Παραμυθά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα να χεις Ελένη μου!! Εντάξει εγώ τι να πω , για τα διαμάντια που κάθε φορά μας χαρίζεις!! Λάτρεψα τις λέξεις, τις εικόνες, τα συναισθήματα που ξεχειλίζουν το γραπτό!!
    Τον θρήνο μα και την ελπίδα του!!
    Συγχαρητήρια πολλά Ελένη μου και πραγματικά σε ευχαριστώ από καρδιάς για αυτά που νιώθω κάθε φορά που σε διαβάζω!!
    Σε φιλώ!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτο το ποιημα με μαγεψε αμεσως! Κι ηξερα μεσα μου πως ηταν δικο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μονο στα ονειρα
    Και στα ποιηματα θα ερχονται

    Eros Ramazzotti - Un Angelo Disteso Al Sole

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Ψηλά ζουν οι ελεύθεροι χαρταετοί
    Ψηλά έχουν το δικό τους κονάκι"

    Mπράβο Ελένη, κάθε ποιητική σου λέξη ψηλώνει τα νοήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λόγω μιας επέμβασης στο μάτι μου είναι
    δύσκολο να απαντήσω στον καθένα ξεχωριστά
    Περιορίζομαι σ' ένα τεράστιο ευχαριστώ
    που είσαστε εδώ που είμαστε μαζί!!!!!!

    Σας φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχο ποίημα, Ελένη μου. Να προσέχεις τον εαυτό σου και τα ξαναλέμε. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή