Κυριακή 26 Ιουνίου 2016

Αναχωρητής

Αποτέλεσμα εικόνας για αποχωρισμός

Πόσες φτερούγες αγγέλων κάηκαν
Σαν έφτασες σιμά τους;
Αναρωτιέμαι αν καμπύλωσαν
Τα σγουρά φρύδια των σύννεφων
Σαν είδαν την χαρακιά που είχες στο στέρνο
Βαθιά χαρακιά
Εκεί χωρούσε η αγάπη όλη
Τα μωρουδιακά χαμόγελα των τρελών
Οι κρίνοι που πρώτοι νοιώσαν το προμάντεμα
Κι αυτός ο κρίκος ο χρυσός του φεγγαριού
Μια χαρακιά ακριβή
Που τα ουράνια τόξα ζήλεψαν
Κι έσβησαν τις καμπύλες των προσευχών τους
Μετά τη βροχή

Κοντά σου τέμνονταν οι ράγες των τρένων
Φύσαγε ο μαΐστρος κι έπαιρνε τα ψαθάκια της θημωνιάς
Γέμιζε καλοκαίρι ο αγρός κι ο κήπος φιλιά
Μικρά χεράκια έσφιγγαν τα σαντάλια του Ερμή
Μην και θυμώσει η πλάση
Κι ανοίξει προσώρας η μαύρη πύλη του βοριά
Σαν καταπακτή

Κοντά σου μαγικά ηχούσαν οι χείμαρροι
Τα ηφαίστεια έστελναν πεντάγραμμα νέα
Στα παραθύρια μου
Κι εκείνος ο στυφός χυμός της ρώγας
Γλύκαινε χορταστικά
Στο στόμα του ήλιου

Πόσα χαμομήλια τ' ουρανού μάδησαν
Σαν είδαν τις ρίζες σου στην πυρά να λυγίζουν
Άρμα πύρινο που οι θρησκείες ύμνησαν
Κι ο ήλιος ανταποδοτικά του έδωσε χάδια
Πυρά και φόβος γερμένο στάχυ κι άνυδρη πλαγιά

Πόσες στέρνες των σύννεφων λάγγεψαν
Σαν είδαν το χαμόγελο σου να κείτεται νεκρό στον αέρα
Ωραίο χαμόγελο συγκρατημένο
Που πάνω του οι παλιάτσοι έγραφαν στίχους
Ωραίο χαμόγελο αισθαντικό
Αχνογελούσαν τα πελάγη της καλής Παναγίας
Τα βρύα έκρυβαν προστατευτικά τις πυγολαμπίδες
Όλος ο κόσμος μεθούσε κι έπαιρνε τ' αλέτρι
Να σκάψει εξαρχής τους ανθώνες της ψυχής
Της δικής σου ψυχής
Που ανεμόσκονη έγινε μια νύχτα γλυκιά
Και διαρκώς από τότε σκορπιέται
Στους πυλώνες της Άνοιξης
Να ομορφαίνει ο κόσμος
Σαν όπως ομόρφαινες κι εσύ την ώρα της αγάπης
Κι αναχωρούσες για τους νέους τόπους αλαφρωμένος

11 σχόλια:

  1. Τί να πω και τί να γράψω τώρα...?
    Ελενάκι μου, πάλι με έκανες κομμάτια...
    Μπορεί να κλείνεις λυτρωτικά μα εγώ δεν μπορώ να σταματήσω τα δάκρυά μου...
    Φιλί γλυκό, κορίτσι μου!
    Αγκαλιά μεγάλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα υπάρχουν οι ακριβές σου λέξεις Ελένη για να συνθέσουν την εικόνα, τη στιγμή , το συμβάν ..
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είσαι υπέροχη, μοναδική!
    υποκλίνομαι!

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο το ποίημα!!! "Ανεμόσκονη έγινε μια νύχτα γλυκιά" ...την λάτρεψα!!!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα ταλέντο μου!! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για μια τέτοια ψυχή,
    που έγινε ανεμόσκονη και καθώς σκορπιέται στους πυλώνες τής Άνοιξης, ομορφαίνει ο κόσμος,
    σίγουρα τα σύννεφα θα καμπύλωσαν τα σγουρά φρύδια τους για να δουν τη βαθιά χαρακιά, όπου χωρούσε η αγάπη όλη.
    Για μια τέτοια ψυχή αξίζουν στίχοι τρυφεροί, ανεξάντλητοι…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πως να μην μεινω σιωπηλή και εκτασιασμενη καθε φορα που θα περασω απο εδω πες μου..και πως να μην σκυψω προσκηνητης στην σκεψη σου.. που στολιζει τις λεξεις σαν το ποιο ομορφο κεντίδι και μας απλωνεις της καρδιας σου τα ομορφα!! δεν μπορω να ξεχωρίζω τα καλήτερα πια...γιατι όλα ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ μα όλα είναι δύναμη ψυχής..!! να σε έχει ο Θεός καλα φιλω σε ματια μου.. !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλη μου την αγάπη και τον απέραντο θαυμασμό γι αυτά που μας προσφέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ από καρδιάς που συμμετέχετε και μετέχετε....


    Σας γλυκοφιλώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ελένη μου πραγματικά δεν έχω λόγια...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κόλλησα στα μωρουδιακά χαμόγελα των τρελών... είσαι μοναδική!
    Χαίρομαι τόσο πολύ που απλόχερα μοιράζεσαι το ταλέντο σου και την ψυχούλα σου εδώ κι έχω πάντα μι αγκαλιά λέξεων να με περιμένει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή