Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

ψήγματα σιωπής (χαϊκού)

Αποτέλεσμα εικόνας για Άνθος του λωτού

Άνθος του λωτού,
Ποια μπόρα σε πρόσταξε
Να την ξεπλύνεις;

Θαμπά πως φέγγουν,
Της χαραυγής τ' αστέρια
Πριν ξεψυχήσουν

Μεσα στη δύση,
Φόρεσα δακτυλίδια
Αχνοκίτρινα

Ξενομερίτης
Αέρας περιβάλλει
Άκαμπτο σκιάχτρο

Οι παπαρούνες
Στεφανώνουν τ' αμπέλι
Συρτός ο χορός

Μωβ η λεβάντα
Ετοιμάζει σφεντόνες
Πολιορκίας

Στον ορυζώνα
Βυθίστηκαν τα φτερά
Της λιβελούλας

Μες στο σούρουπο
Με άλικα σανδάλια
Η γη περπατά

Καφετιά κουμπιά
Στου ήλιου το μαγνήτη:
Φθινοπώριασε

Στέρφα εποχή
Κι ούτε ένα αηδόνι
Να σου μιλήσει

Μαζεύεις το φως
Σε κίτρινα ραβδάκια
Μάγος να γίνεις

Χάλκινα δεσμά
Τ' απόγευμα φοράει
Ο γιος της νύχτας

Κοίτα πως λάμπει
Του πόντου ο ασβέστης
Μέσα στον ήλιο

42 σχόλια:

  1. Ελένη μου έχεις φτάσει την χαϊκού ποίηση σε άλλο επίπεδο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου μια υπερβολή
      σαν τη ζωή όλα!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ

      φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  2. Μ' αρέσει να έρχομαι στις γειτονιές σου όταν έχει λίγο κόσμο- αντιπαθώ βλέπεις την πολυκοσμία· αλλά αυτό δεν έχει σημασία, σημασία έχει ότι φεύγω με τα αρώματα της ποίησης σου και ευλαβικά αποχωρώ κρατώντας μες τον νου μου κάτι… Μαζεύεις το φως
    Σε κίτρινα ραβδάκια
    Μάγος να γίνεις Ανέμου λόγια,
    Στις λόγχες των δακρύων
    Σε παρηγορούν
    Σαν για να πετυχαίνεις την μικρή, που χρειάζεται, ρύθμιση του βεληνεκούς που αρμόζει σε μια ποιητική τοξοβολία..
    Σε φιλώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρίζουμε στους εαυτούς μας το πολύτιμο!!

      φιλιά πολλά Στρατή μου ♥

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Δεν εκτιμάμε το λίγο που πολύ γίνεται!!!

      Σε φιλώ πολύ Γιούλη μου ♥

      Διαγραφή
  4. Αγαπώ το ότι χρησιμοποιείς λέξεις που ούτε καν φανταζόμουν πως έχουν "ποιητική ροή"! Το κάνεις και το κάνεις και άψογα!
    Ελενάκι μου, αγκαλιά μεγάλη! Τόσο μεγάλη σαν τον θαυμασμό μου προς εσένα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ποίηση ορίζεται απ' τα λάθη μας!!!

      Σε φιλώ πολύ Γιάννα μου ♥

      Διαγραφή
  5. Καθένα είναι και μια αυτόνομη ενότητα, ένας μικρός πίνακας ζωγραφικής. Όλα μαζί, μια ξεχωριστή έκθεση ζωγράφου που αποτυπώνει στιγμιότυπα ζωής, στον καμβά της ποίησης.
    Ελένη μου, θησαυρούς πάλι μας μοίρασες♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήθελα να ζωγραφίσω σαν τα παιδιά είπε ο Πικάσο

      Σ' ευχαριστώ και σε φιλώ πολύ Μαρία μου ♥

      Διαγραφή
  6. Το κάθε ένα σου Ελένη μου γίνεται εικόνα στά μάτια μου !!!΄΄Στέρφα εποχή
    Κι ούτε ένα αηδόνι
    Να σου μιλήσει΄΄
    ΄΄Κοίτα πως λάμπει
    Του πόντου ο ασβέστης
    Μέσα στον ήλιο΄΄
    Τα ξεχώρισα και τα αγάπησα !!
    ΣΕ φιλώ και σε αγαπάω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έγχρωμο με κουράζει προτιμώ
      τ' ασπρόμαυρο!!!

      Σε φιλώ πολύ Νικόλ μου ♥

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Ελένη μου... πάντα με εντυπωσιάζουν τα χαϊκού... μου φαίνονται τόσο δύσκολα!!! Σε θαυμάζω για το ταλέντο σου!!Ζωγραφίζεις και κεντάς με τον λόγο σου!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια ταλαντούχα στιγμή ψάχνω πάντα...

      Σε φιλώ πολύ Κική μου ♥

      Διαγραφή
  8. Δεν θα σου γράψω ποιο ξεχώρισα, γιατί διαβάζοντας ξανά και ξανά τα λάτρεψα όλα!
    Έχεις άνεση στο να γράφεις καλά, όμως είναι δυνατό πάντα να αγγίζεις την καρδιά μου;;;
    Φιλιά αφήνω! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ένα απολιθωμένο δάσος βρέθηκα!!

      Σε φιλώ πολύ Αλεξάνδρα μου ♥

      Διαγραφή
  9. Να ο λόγος.. βρισκεται σ αυτους τους θαυμασιους στιχους του χαικού σου.. που δεν θα τολμήσω να ξανασχοληθω.. με αυτο το πραγματικα δυσκολο είδος ποιησης.. Ελενη μου ..ηταν πρωτη και τελευταία φορα..!!
    Προσκυνω τον τροπο που μπορεις και πλεκεις τις λέξεις και πια εικονα να ξεχωρίσω πες μου...
    ακούμπησα εδώ.....
    Μες στην πεζούλα
    Του γεμάτου φεγγαριού
    Κάθετες ρωγμές την αγαπη μου αφήνω μάτια μου και τα φιλιά μου..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν προδώσω τον λόγο θα προδώσω κι εσένα...

      Σε φιλώ πολύ Ρουλάκι μου ♥

      Διαγραφή
  10. Υπέροχο!!Μες στο σούρουπο
    Με άλικα σανδάλια
    Η γη περπατά
    Είσαι πλέον ειδική στα χαϊκού Ελενάρα μου! Μπράβο σου
    Φιλί γλυκό και μια ζεστή αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι ειδική να σπαταλώ τις στιγμές...

      Σε φιλώ πολύ Αννουλίνι μου ♥

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Τ' αρώματα γίνονται ακριβά
      όταν ξεθυμαίνουν!

      Σε φιλώ πολύ Αριάδνη μου ♥

      Διαγραφή
  12. Υπέροχα όλα και τόσο αρμονικές εικόνες φύσης και χρωμάτων!! Ποιο να το πρωτοξεχωρίσεις!!
    Μπράβο Ελένη μου!! Μοσχοβολούν οι στίχοι σου!!
    Φιλάκια πολλά!! Καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα όταν διαλέγω ένα βότσαλο
      προσέχω να έχει αιχμές...

      Σε φιλώ πολύ Μαριλενού μου ♥

      Διαγραφή
  13. Οι στίχοι σου από τη μία...
    Το τραγούδι από την άλλη...
    Βρήκες τον τρόπο και μας έλιωσες πάλι Ελένη μου!
    Αγαπώ σε... Φιλί ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν ταγκίζει η ζωή τι κάνεις;

      Σε φιλώ πολύ Ματινάκι μου ♥

      Διαγραφή
  14. "Τα λουλουδιαστά σου χαϊκού"!
    Πολλά γλυκά φιλιά αρχόντισσα! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποτε μια βρύση που είδα
      είχε το όνομα "Αρχόντω"

      Σε φιλώ και σε συμπονώ πολύ Πετράδι μου ♥

      Διαγραφή
  15. Τι να πω... τα λάτρεψα όλα! Μπράβο, Ελένη μου.
    Φιλί γλυκό και ευχές για καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλείνω τα μάτια για να δω πως πετούν οι ευχές!

      Σε φιλώ πολύ Έλλη μου ♥

      Διαγραφή
  16. ε, αστερι, τι αστερι εχω εγω!!

    μπραβο, Ελένη, χαϊκού δεν έχω δοκιμάσει... φαίνεται δύσκολο... Που θα παει... θα το δοκιμάσω κάποια στιγμή, σαν κι εσένα ... δεν θάναι όμως... Αστερι!!!!!!!!!!!!!!!

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χρυσά κλειδιά μπαίνουν σε παραβιασμένες πόρτες!

      Σε φιλώ πολύ Παρασκευούλα μου ♥

      Διαγραφή
  17. Ενα μικρο κολιε με ομορφα μαργαριταρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα κοχύλι από μόνο του γράφει μια ιστορία!


      Σε φιλώ πολύ v ♥

      Διαγραφή
  18. Λυγερόκορμη
    Κατέφθασε η βροχή
    Στ' άγονο χώμα


    εδώ βουλιάξαμε από τη βροχή αγαπημένη μου Ελέν!
    Με τους στίχους σου όμως κάθε άλλο!
    Υπέροχοι!
    Πολλά φιλιά !♥

    Τι όμορφο και το σχόλιο του Βέλβετ από πάνω μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλασταίνει η γη κι από ένα μόνο δάκρυ!!

      Σε φιλώ πολύ Πριγκιπέσα μου ♥

      Διαγραφή
  19. Κάτι πήρε το μάτι μου σήμερα..
    Χρόνια σου πολλά!! Να είσαι γερή και δυνατή!!
    (✿ ♥‿♥)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ειπα δεν θα το τολμήσω ξανά αναιρώ τον λόγο μου μόνο για την περίσταση Λενιώ μου...!!
    Γενεθλίων ώρα
    Φυλλορροεί ο χρόνος
    Σ ονείρου στασίδι.
    (✿ ♥‿♥)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες που σου 'λεγα
      Θριάμβευσες!!!!

      Σε φιλώ πολύ Σμαράγδι μου ♥

      Διαγραφή
  21. Ελένη μου χρόνια πολλά σου εύχομαι, χρόνια ευτυχισμένα, γεμάτα εμπνεύσεις!!
    Τα χαϊκού σου όλα υπέροχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα ένα ευχαριστώ θα χρωστάω
      Πάντα έναν παραλήπτη θα ψάχνω....

      Σε φιλώ και σ΄ευχαριστώ πολύ Μαριώ μου ♥

      Διαγραφή