Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

είναι ευλογία το σκιτσαρισμένο σου βλέμμα


Ξεφυλλίζω άναρχα της μνήμης το μισάνοιχτο βιβλίο
Ισχνή η κραυγή των αισθήσεων επισκιάζει τη θωριά σου
Την μεταλλάσσει σε δωρικό αγαλματίδιο στα σπλάχνα του Αρδηττού
Κρώξιμο πουλιού ενδημεί στο μαρτιάτικο αεράκι
Της κόμης σου συντονισμένο από τα δικά σου οράματα
Στου προσώπου σου ανατρέχω τις γραμμές
Γραμμικές αναπαραστάσεις μιας μοίρας καθηλωτικής
Βοούν στο οργισμένο σου βλέμμα - μειδίαμα φιδιού
Μοναχικά αντιστέκεσαι στο επικλινές στόμιο του βαράθρου
Σαν λατόμος που εξερευνά με σκαπάνη αργιλώδη έγκατα
Είναι ευλογία το σκιτσαρισμένο σου βλέμμα...

Ξεφυλλίζω βαρύθυμα της λήθης το μισάνοιχτο βιβλίο
Κηλίδες με διαμελισμένα άκρα διατέμνουν τις ρυτίδες σου
Ήδιστον φως δραπετεύει από του ώμου σου την θήκη
Λασπωμένα βέλη σκορπάς σε πρίσματα πολυεδρικά
Μύριοι με τρεμάμενες ασπίδες διαφυλάττουν της ψυχής σου το ίσο
Διαπερνάς ασάλευτος το άνυδρο πεδίο του αίματος
Και παραδίδεσαι εις το κέρας του ελαφιού ικέτης
Φρουροί της πατρίδας σε ακολουθούν περιμετρικά
Μια αχτίδα με καλεί με χρυσοκλωστής νήμα
Να συνθέσω τη σκεπτιστική μουσική των χειλιών σου
Έξω από φόρμες που διασπούν την ευρυθμία σου
Και την περιορίζουν ερμητικά σε κυκλώπεια τείχη Ανατολικά
Είναι ευλογία το σκιτσαρισμένο σου βλέμμα...

Ξεφυλλίζω παθητικά του έρωτα το μισάνοιχτο βιβλίο
Κιονόκρανα φλύαρα παρατεταγμένα στη τύρβη της σιωπής
Επικονιάζουν με γύρη μεθυστική ακροδάκτυλα λατρεμένα
Καλειδοσκόπια εκρηκτικών χρωμάτων επιχρωματίζουν
Την ασπρόμαυρη λιθοδομή του φρουρίου σου
Παρασημοφορείς γενναία το μικρό αλητάκι της αλέας
Που κάποτε της ζωής σου επένδυε τη πολική μοναξιά
Με βάγιες μυριστικές διαμηνύεις την ήττα σου στους ψυχρούς
Κελευστές που της πέτρας διαρρηγνύουν το κρησφύγετο
Σε υποδέχεται ο μέγας κυνηγός των όμβρων
Να σου παραδώσει ακριβά κειμήλια από τα φτερά των αετών
Δρόμους σπαρμένους του ουρανού
Λευκά και ρόδινα οπιούχα φυτά
Αιθάλη από τη κνήμη του καβαλάρη
Περήφανος και διάτρητος να διαβείς την μεγάλη πόρτα της Ιστορίας
Που εσκεμμένα εσύ παραχάραξες διασπαθίζοντας του μυδιού τη σάρκα!
Είναι ευλογία το σκιτσαρισμένο σου βλέμμα...

18 σχόλια:

  1. διάβασα και έπειτα έκλεισα τα μάτια.
    ολόκληρο το πρόσωπο, ολόκληρο το "ίνδαλμα" και όχι μόνο το σκιτσαρισμένο βλέμμα εμφανίσθηκε μπροστά μου.
    το αγάπησα, σχεδόν, όσο και συ...

    σε φιλώ και σε καλημερίζω Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξεφυλλίζω παθητικά του έρωτα το μισάνοιχτο βιβλίο

    αυτόν τον έρωτα των λέξεων που μας χαρίζεις σε κλίμακα υπερθετική!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι ευλογία να διαβάζει κανείς τα ποιήματα τα δικά σου.

    Να είσαι καλά ...

    Μια από καρδιάς καλησπέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στο απόγειο της έμπνευσης, με το βλέμμα στραμμένο προς τα μέσα να πλανιέται στον κόσμο του αοράτου και με την μαγική πένα της καρδιά σου να καταγράφει όσα μπροστά της συντελούνται, μας μεταφέρεις εικόνες μυστικές και θαύματα, την ύπαρξη των οποίων ποτέ δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε...

    Φιλί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια αχτίδα με καλεί με χρυσοκλωστής νήμα
    Να συνθέσω τη σκεπτιστική μουσική των χειλιών σου
    Έξω από φόρμες που διασπούν την ευρυθμία σου
    Και την περιορίζουν σε κυκλώπεια τείχη Ανατολικά

    Ε ξ α ί σι ο!!

    Γιώργος....ένας φίλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι ευλογία το σκιτσαρισμένο σου βλέμμα...


    είναι ευλογία να σε αφουγκράζομαι και να σε διαβάζω

    φιλιά Δανάη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με την άνοιξη επέστρεψε η ερωτική σου γραφή. Σου πάει ετούτη η διάθεση, να την φυλάξεις!

    Καλημερένια, Ποιήτρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περήφανος και διάτρητος να διαβείς την μεγάλη πόρτα της Ιστορίας
    Που εσκεμμένα εσύ παραχάραξες διασπαθίζοντας του μυδιού τη σάρκα!
    Είναι ευλογία το σκιτσαρισμένο σου βλέμμα

    τι να σχολιασω;

    Aπλά σ φιλω γλυκά και σε θαυμαζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βίκυ μου σε ευχαριστώ
    που κοινωνείς την ουσία
    των πραγμάτων


    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στρατή μου πολλές οι ευχαριστίες μου
    σε υπερθετικό βαθμό οι ανατάσεις της καρδιάς μου


    πολλά φιλιά ποιητή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φάρε φίλε μου το πέρασμα σου
    από εδώ ανοίγει το στόμιο
    της ειλικρινούς αγάπης
    και σε ευχαριστώ πολύ


    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καπετάνιε μου τα λόγια σου
    με απογείωσαν γιατί διαπνέονταν
    από μια θαυμαστή και μαγική ουσία
    Σε ευχαριστώ πολύ



    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιώργο μου δεν έχω λόγια
    Είσαι ένας πιστός συνταξιδιώτης
    και φίλος εκλεκτός
    Σε ευχαριστώ πολύ γι αυτό



    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δανάη οι πινελιές σου
    πάντα ευκρινείς και τέλειες
    Σε ευχαριστώ πολύ


    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καναρινένια μου ο έρωτας
    και το θεσπέσιο έαρ διαμηνύουν στη καρδιά μας και την εμποτίζουν
    με τα πιο λατρευτά συναισθήματα
    Σε ευχαριστώ πολύ

    πολλά φιλιά κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βελουδένιε μου ευχαριστώ πολύ
    για τις ευχές σου
    είθε η θέση της γυναίκας να αναβαπτιστεί μες το χρόνο


    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Περήφανη μου χαίρομαι πολύ
    και κολακεύομαι όταν με σχολιάζουν θετικά άνθρωποι συγκροτημένοι σαν εσένα
    Να είσαι καλά

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή