Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

σκορπιέσαι...

Αποτέλεσμα εικόνας για στα μάτια σου

Πάνω στην κλειστή εξώθυρα
Των ματιών σου
Ένα ψιχάλισμα πόνου
Με διαπερνά
Τόξα φέρνεις
Στην εαρινή βροχή
Σπινθήρες σκορπίζεις
Στα σκουριασμένα
Αμόνια
Με τυφλώνεις
Σε σκηνές υγρές δίνεις
Μικρές παραστάσεις
Μόνο για μένα
Υποδυόμενος τον τυφλό

Πάνω στα κρύσταλλα
Της ψυχής
Τα ξάρτια του πόθου
Σπασμένα
Σώματα ξένα σε θέλουν
Φωτιά προμηθεϊκή
Γίνεσαι στα πόδια
Των Θεών
Ψάχνω γωνιές άβατες
Στο περίβολο σου
Σχεδιάζω
Έναν δικό μου φράχτη
Μια ακτή να ξεπλυθώ
Πριν οριστικά χαθείς

Ένα άστραμμα οργής
Πλαταίνει τα σύννεφα
Ξεμακραίνει το πλοίο
Μια ομπρέλα
Αιωρείται
Στο σύνορο σου
Τρέχω
Ασθμαίνοντας
Σκιά γίνεσαι
Η βροχή
Δάκρυ του Θεού
Με λυτρώνει
Επιστρέφω παγωμένα φιλιά
Μαζί με την φωτογραφία
Που είχα κρύψει
Στ' αγκάθια του χθες

Σε επάλληλους κύκλους στραγγίζει η αγάπη 
το αίμα της κι εξαγνισμένη ανασαίνει φιλιά 


14 σχόλια:

  1. Αχ αυτά τα αγκάθια του χτες! Πρέπει να ξεριζώνονται εγκαίρως για να μην πληγώνουν το αύριο!!
    Ίσως είναι καλύτερα να σκορπιούνται κάποιοι και να φεύγουν από μέσα μας!
    Εξαιρετικό!!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου όπως τα λες
      Ό,τι λαβώνει και δεν αγαπά ο καιρός το σκορπάει

      φιλάκι ♥

      Διαγραφή
  2. Η βροχή
    Δάκρυ του Θεού
    Με λυτρώνει

    Ένιωσα τη λύτρωση και τη χάρηκα!
    Υπέροχη Ελένη μου , θα μπορούσε με την " εαρινή βροχή" να είναι μέρος του 7ου Συμποσίου ( κι αυτό!)☺)
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Να περνάς όμορφα!!!

      φιλάκι γλυκό ♥

      Διαγραφή
  3. Πολύ μου άρεσε και τούτο το ποίημα σου Ελένη μου!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Χαίρομαι που σου άρεσε!!

      φιλί ♥

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σ' ευχαριστώ
      Μία νότα απλά μια χορδή που λίγο ήχησε!!

      φιλί ♥

      Διαγραφή
  5. Γλιστράνε οι λέξεις, κυλούν γλυκά στο μυαλό και σχηματίζουν μικρά ρυάκια με εικόνες και συναισθήματα. Αχ Ελένη της καρδιά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ
      Μικρά ρυάκια σε μεγάλες καρδιές!!

      φιλί ♥

      Διαγραφή
  6. Όσο γοητευτικό ή εθιστικό κι αν είναι συχνά το κυνήγι στις ανθρώπινες σχέσεις, παγωμένα φιλιά θα γεννήσει...
    Υπέροχο κι αυτό!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλεξάνδρα μου σ' ευχαριστώ
    Δεν με φοβίζουν τα παγωμένα φιλιά
    μόνο εκείνα που ποτέ δεν δόθηκαν με πονούν....

    φιλί ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή