Σάββατο 23 Μαΐου 2015

χαϊκού μικρής πορείας

Αποτέλεσμα εικόνας για χαϊκού μιας υφής

Φιλιά στον κήπο
Κότσυφας αποθέτει.
Απόχες κεντώ

*
Μόνο σεργιανά
Σε σώματα αγάπης
Χνουδάκι κλέφτης

*
Στραγγίζει χυμούς
Κίτρινη πεταλούδα
Κι αίφνης σκορπά

*
Αχνοχαράζει.
Στο δάσος τρελός λαγός
Ροδαλός ξυπνά

*
Λουρί ο βοριάς
Μου έδεσε στο χέρι
Τρελά σε ζητώ

*
Ρυτίδες βαθιές
Σε ελιάς περιβόλι:
Αιώνες παθών

*
Καθόταν ψηλά
Σε κλώνους χρυσαφένιους
Σπουργίτι χλωμό

*
Ανέμου μπέρτα
Τυλίγει την θάλασσα
Σπάει ο βυθός

*
Άκου πως πέφτει
Βουερά ο χείμαρρος:
Πέτρες που κυλούν

*
Τρέχεις ελάφι
Σε αιμάτινο κάμπο
Χωρίς μια πληγή

*
Φεγγαριού ντέφι
Νυχτολούλουδα ξυπνά
Με νότες μέθης

*
Στη λίμνη περνά
Πυρπολώντας τα νερά
Φεγγαριού δίσκος

*
Στην αποβάθρα
Μοναχό περιστέρι
Κάβους ξηλώνει

*
Ταξιδιάρικο σκαρί
Μ' όρθια την  πλώρη
Πως να σε φτάσω;

*
Πράσινη στέκεις
Άγουρη καλαμποκιά:
Λοφίο της γης

*
Σκούρο φεγγάρι
Ανεβοκατεβαίνεις
Καραβιού σκάλες

*
Πλέκεις μακριά
Σε δασωμένα μέρη
Δίχτυα του κισσού

*
Πλήθη Πελαργών
Στεριώνουν στα σήμαντρα
Φτεράκια ζεστά

*
Άπαρτες πόρτες
Σε καστροπολιτείες
Ελαύνουν στο χτες

*
Έμεινες πάλι
Φεγγριστό μου τζιτζίκι
Χωρίς συνοδό

*
Χόρτο της άμμου
Την αρμύρα που ήπιες
Δως' την στο κύμα

*
Σκάλα που μοιάζεις
Με βραχόκηπο βυθού
Σε ανεβαίνω

*
Πουλί ξεκινά
Για μεγάλο ταξίδι
Συγχώρεσε το

*
Πάνω στο κουπί
Υγρή μια πεταλίδα:
Αφρού μενταγιόν

*
Κόβει το σύρμα
Στα δύο μια κορδέλα
Πλούτη να έχεις


16 σχόλια:

  1. Αυτό το αυστηρό τέμπο συνδυασμένο με τις υπέροχες εικόνες που δημιουργούν τα λόγια σου είναι... όνειρο!
    *Πόσα χρόνια είχα να ακούσω αυτό το κομμάτι???!!!
    Φιλιά, κορίτσι μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου σ' ευχαριστώ θερμά!
      Ακόμα τα ερευνώ και τα ψηλαφίζω
      είναι ατίθασα και δύσκολα τα κατακτάς!!
      Καλή Κυριακή!!

      φιλάκι που σ' αγαπάει ♥♥

      Διαγραφή
  2. Βρε Ελένη μου τι όμορφα που πλέκεις τις λέξεις. Βγάζουν μια μαγεία, ένα όνειρο...
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Απόπειρες μόνο κάνω κι ίσως μερικές
      φορές με δικαιώνουν!!

      φιλάκι και καλή Κυριακή ♥

      Διαγραφή
  3. Mαζεύεις λέξεις σαν τις πεταλίδες και τις βάζεις στη σειρά, σ' ένα πολύχρωμο ψηφιδωτό στίχων...
    Χαϊκού και Χαϊνηδες! Τι καλύτερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ' ευχαριστώ θερμά
      Πανέμορφα συνθέτεις ακόμα και τα σχόλια!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν...

      πολλά φιλία ♥

      Διαγραφή
  4. Ακομη ενα αριστουργημα δια χειρος Ελενης! Ευγε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη μου σ' ευχαριστώ θερμά
      Χαίρομαι που τ' αγαπάς!!!

      φιλάκι γλυκό ♥

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφα!
    Εγώ διαβάζω ήδη Ελένη μου ...ακόμα να μπω στο πνεύμα τους!
    (εννοώ ότι πήρα βιβλίο ☺)
    Φιλάκια πολλά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Είναι ζόρικο το είδος...όσο το πλησιάζεις
      τόσο αυτό σου ξεφεύγει
      Θέλει πείσμα υπομονή και καρτερία
      Πάντως περιμένω δικές σου καταθέσεις....

      φιλάκι και καλή Κυριακή ♥

      Διαγραφή
  6. Η μικρή πορεία μας έφερε τα μεγάλα νοήματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Το ζητούμενο είναι να χαιρόμαστε την ομορφιά
      και με αυτά τα μικρά γιαπωνεζάκια ανακαλύπτουμε
      μέρη με ενδημικά πολύχρωμα άνθη...

      φιλάκι γλυκό ♥

      Διαγραφή
  7. Ρυτίδες βαθιές
    Σε ελιάς περιβόλι:
    Αιώνες παθών
    μα δεν είναι ποίημα, ή χαϊκού, είναι μικρές σκηνές της ίδιας της ζωής, μέσα από τα μάτια της φύσης, αλλά και των ποιητικών ματιών σου... Φιλάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετροκόριτσο σ' ευχαριστώ θερμά
      Τέτοιος είναι κι ο ρόλος τους να περιγράψουν
      την μαγεία και το στιγμιαίο του κόσμου τούτου!!

      φιλάκι πολύ γλυκό ♥

      Διαγραφή
  8. Οποιος Ελενη μου γραφει για χνουδάκια κλέφτες...επανω σε σώματα αγαπης οπως και να τα γραφει χαικού η αλλιως.. έχει ανεβει πολύ τα σκαλοπατια της νόησης.. για μένα .
    ευτυχως και υπαρχουν ιστολόγια σαν το δικο σου και εχουμε την τυχη να διαβαζουμε και να αναβαθμήζουμε την σκεψη μας.. εστω και αν χρειαζεται να διαβαστουν δυο φορες ..!!! το τραγουδι αγαπημενο απο τους Χαίνηδες..!! φιλω σε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σμαράγδι μου γλυκό δεν βρίσκω λόγια
    για να σ' ευχαριστήσω.....
    Χαίρομαι για την αποδοχή και υποσχέσεις
    δίνω να γίνομαι όλο και καλύτερη κάθε φορά!!!

    φιλάκι γλυκό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή