Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

Κι αν έφυγες...

Αποτέλεσμα εικόνας για έφυγες.....

Σαν αστέρι που στο γλυκοχάραμα
Θαμπώνει
Έφυγες
Από χρόνια ταγμένος στον ουρανό
Τις γήινες φλόγες επιζητούσες
Να σβήσεις με μια αναπνοή
Αγάπη πόνος στεναγμός τριγμός
Και η ζαριά στα σημεία παιγμένη
Χωρίς συμπαίχτη και κανόνες
Να σου ανοιγοκλείνει το μάτι συνωμοτικά

Στο λεπτό χέρι τρεμόπαιζε
Μια τελευταία αχτίδα
Μην ήταν που στα μάτια σου ανέβαινε
Πλαγιαστά το φεγγάρι σαν τρελό ξωτικό;
Στο χέρι σου τρέμιζε
Το δάκρυ του παγετώνα
Μην ήταν που στα χρόνια σου
Στριφογύριζαν οι πολύγωνες νιφάδες της απώλειας;
Εκείνες του τόπου σου οι τακτικές
Που από μικρο παιδί στοργικά τις τάιζες φιλιά

Αγάπη που στο γέμισμα του φεγγαριού
Γέμιζε ρίζες βαθιές κι απλώνονταν
Στης χλόης τη χλαμύδα διακλαδωτά
Αγάπη γήινη δική σου μοναδική
Μάνας πατέρα κι αδερφού καύχημα

Έφυγες
Στης Άνοιξης την ώρα
Στις παπαρούνες στέγνωσες τα φιλιά σου
Μην τις βλέπεις έτσι ντροπαλές
Είναι περήφανα εύθραυστες σαν πονούν
Περήφανες
Σαν το παγωμένο σου πηγούνι
Σαν το χέρι σου που αποχαιρετούσε την αυγή
Διπλωμένο σε διπλό αντίο
Στερνό

Είχα πολλά να σου δώσω κλώνια
Είχα πολλά να σου πω τραγούδια ακόμα
Νερό δροσερό να ανεβάσω από πηγαδιού καρδιά
Μόνος να μην νιώθεις
Αθανασία να κρυφομιλάς
Δίψα να μην σε βρει στο σεργιάνι
Πλούσια να διαβείς το πέρα σύνορο
Με χρυσάφι στις φούχτες σου αρχαϊκό
Να σε ζηλεύουν τ' άστρα τ' Απρίλη και να γέρνουν

Κι αν έφυγες
Νοερά θα σε θωρώ καβαλάρη σε άσπρο άλογο
Να τινάζεις σεντεφένιες μπάλες στον κόσμο μου
Κι εγώ εκστασιασμένη να σου χορεύω
Δεν σου πρέπουν καημοί μοιρολόγια
Κλαυθμοί και θυσίες
Σου πρέπει ένας ολόασπρος κρίνος
Της αυλής μου στολίδι
Στο μάρμαρο σεμνά να καλλιγραφεί τ' όνομά σου
Μαζί με το μήνυμά μου
Σ' αγαπώ

                                         Σ' εσένα αγάπη

25 σχόλια:

  1. Αγάπη μου γλυκιά... Διαβάζω και κλαίω... Κλαίω και διαβάζω πάλι από την αρχή γιατί τα μάτια μου έχουν θολώσει...
    Αυτή την τελευταία στροφή κάνε πράξη. Ο πόνος κάποια στιγμή θα απαλύνει, εσύ να κρατάς μέσα σου τις όμορφες αυτές εικόνες: Του καβαλάρη σε άσπρο άλογο! Κι εσύ να χορεύεις!
    Με έχεις κάνει κομμάτια...
    Φιλί γλυκό, κορίτσι μου και μια μεγάλη προστατευτική αγκαλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελένη μου, γλυκιά ψυχή... Κλαίω κι εγώ τώρα...
    Τα λόγια μου είναι φτωχά, μακάρι να μπορούσα να μαζέψω όλες τις στιγμές που με τους στίχους σου έχω πάρει δύναμη, έχω παρηγορηθεί, έχω βρει μια αγκαλιά για τις σκοτεινές μου σκέψεις και να σου τις στείλω να σε ξεκουράζουν, να σε φροντίζουν, να σου κρατάνε το χέρι.
    Κι αν έφυγαν οι αγαπημένοι μας άνθρωποι, η μνήμη μπορεί να τους φέρει πίσω για λίγο να πάρουμε κουράγιο.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο πόνος δεν έχει λόγια, καημούς και μοιρολόγια μόνο σιωπή, σεβασμό, ανάμνηση που να μένει ζωντανή στην καρδιά μας και... «ένας ολόασπρος κρίνος»…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν μπορώ να διαβάσω...
    Τα μάτια μου έγιναν βρύσες...
    Θα έρθω πάλι ψυχή μου
    (σου έχω στείλει μέιλ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελένη μου λυπάμαι λυπάμαι πολύ.
    Δεν έχω κουράγιο να σου πω τίποτε άλλο.
    Καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σαν αστέρι που στο γλυκοχάραμα θαμπώνει.
    Έτσι ας θαμπώνει και ο πόνος τής απώλειας.
    Και οι ωραίοι στίχοι ας είναι βάλσαμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω λόγια... Ειλικρινά λυπάμαι πάρα πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ βρε Ελενη μου! Ποσο θα ηθελα να μπορουσα να απαλυνω τον πονο σου!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν θέλω να σχολιάσω... ♥ Να χεις δύναμη και κουράγιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να του γράφεις λόγια και τραγούδια, κορίτσι μου, όσο το έχεις ανάγκη. Ό,τι έχει η ψυχή σου να δώσει να της το επιτρέψεις.
    Είναι μαζί σου και θα είναι.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας ευχαριστώ από καρδιάς όλους
    Στην ανηφόρα μετράς δυνάμεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ Ελένη μου...!!!
    Καλή δύναμη κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προσκυνώ στου πόνου το αντάμωμα που γίνεται δύναμη
    Προσκυνώ στην δύναμη που γίνεται κουράγιο
    Προσκυνώ στην γραφή σου που σσν περιστέρι πάει να βρει την ψυχή..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν του πρέπουν μοιρολόγια Ελένη μου !! Περνώ το δρόμο σου και δεν υπάρχουν λόγια να σου πω , ξέρω αυτά που ξέρεις !!
    Την αγκαλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εσύ το ορίσες καρδια μου " ένας άσπρος καβαλάρης που δεν του πρέπουνε κλαυθμοι και μοιρολόγια , γιατι πέραςε το κατώφλι της αθανασίας " εμεις είμαστε ολοι δίπλα σου και σε θαυμάζουμε για την δύναμη και για την τέχνη να μας τον γνωρίσεις ...... Σε φιλω καλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  16. Δεν είμαι καθόλου καλή στα λόγια,
    δεν ξέρω αν υπάρχουν κιόλας.. ❤❤


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τις ευχές και την αγάπη μου, Ελένη της καρδιάς μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο πόνος, η συγκίνηση, ο λυγμός
    είναι βαθιά χαραγμένα στη μνήμη
    και μεταφέρονται μυσταγωγικά σε λίγες σειρές γραφής...
    Ελένη το μόνο που μπορώ να πω , να έχεις δύναμη και κουράγιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φιλιά, αγάπη κι αγκαλιά ζεστή μέσ' από τη ψυχή μου, Ελένη μου!♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν έχω λόγια Ελένη μου, μόνο δάκρυα...
    Θα ήθελα να σε κλείσω στην αγκαλιά μου και να απαλύνω τον πόνο σου...
    Φιλιά πολλά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ελένη μου.. τα συλλυπητήρια μου..
    Κουράγιο και δύναμη..
    Το μόνο που με παρηγορεί τέτοιες στιγμές είναι η σκέψη ότι θα τους ξαναβρούμε.. δεν μπορεί.. δεν είναι το τέλος.. ❤
    Καλό Παράδεισο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή