Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016

μέθυσαν τα κρόταλα του φεγγαριού

Αποτέλεσμα εικόνας για μέθυσαν τα κρόταλα

Αγαπώ τους αιθέρες
Που σε κρύβουν
Αγαπώ τα πουλιά
Που στην ανάσα σου
Κουρνιάζουν
Συλλέγω μπαμπακένια σύννεφα
Και μαζί τους αντιδικώ
Γιατί όπως και να το πεις
Μετά από εσένα
Η ανάσα μου γέμισε καρφιά κι απολογίες
Κάποιες του Θεού κερματισμένες
Κάποιες δικές σου συμπαντικές
Επισημάνσεις αφήνω
Στους κλωβούς του αέρα
Αν αγαπάς τις φυλακές
Κι αν μετά με της αρμύρας
Τα δάκρυα τις γκρεμίζεις
Έλα μ' ένα κλαράκι ανθισμένης μηλιάς
Με τα θαύματα να σε συστήσω
Πόσο ακόμα να σε καλώ;

Μιλώ στα γλαροπούλια
Σηκώνω ανεμόσκαλες
Πικρές λέξεις εφευρίσκω
Τα βράδια κοιμάμαι με τα μικρά ελάφια
Στον κοιτώνα μου μπαίνει
Ο θόρυβος του δάσους
Ο χείμαρρος του απρόσμενου
Με εκπορθεί στην παλαίστρα των φόβων
Στους τοίχους μου
Εισέρχεται το τελευταίο
Κύμα του θέρους
Εκεί που της εύνοιας
Συνέγραψα το μήνυμα:
"Συντάξου με τα εφήμερα
Αν θες τις αποστάσεις των τροχών να μετρήσεις"
Πόσο λίγο σε ήξερα!

Βαριοί βηματισμοί
Δονούν τις ακτές μου
Κάποιο χαροπούλι
Ανασκολοπισμένο
Απαγγέλλει χρησμούς
Κλείνω τ' αφτιά
Μαζεύω το νήμα
Περνάω τα σύνορα
Ολιγωρώ
Στην άμμο στεριώνω το σπίτι μου
Στέρεο να το βρει η αυγή
Συνθλίβω δυο βότσαλα
Και με την τέφρα τη λευκή
Οραματίζομαι το αύριο
Κάτω από τις πλατιές σου φτερούγες
Εμβρυακή παίρνω μορφή
Στην κνήμη των ποιημάτων σου
Αναγεννιέμαι μέρα τη μέρα
Πόσο το θαύμα να περιμένω;

Τα ταξίδια μου έταζαν
Εύχυμους καρπούς
Λυκαυγή με αφράτο χιόνι
Και τρεμάμενα φύλλα
Είχες ποτέ προσέξει
Τους κρυστάλλους στις στέγες
Πόσο μ' αγαπούσαν;
Τότε που αμέριμνη μεθούσα
Με τα κρόταλα του φεγγαριού
Και πάνινα κουρελάκια
Χάριζα στους επαίτες για ενθύμια
Τότε που αντάμα τους
Αφρόντιστα ξεδιάλεγα συρματόσκοινα
Μαγικά να ντύνω τους χειμώνες σου
Στους επαίτες λοιπόν οφείλω
Το φυλακτό των ερώτων
Το ύστερό μου τρόπαιο
Στο στέρνο σου καλά να το κρατάς
Άφθαρτη διάστιξη
Ανθός του νερού
Στίγμα του διαβάτη
Ανάλαφρα στο φως μαζί του να πορεύεσαι
Πως να σ' απαρνηθώ!

38 σχόλια:

  1. "...Έλα μ' ένα κλαράκι ανθισμένης μηλιάς
    Με τα θαύματα να σε συστήσω..."
    Αυτό νιώθω πως κάνεις κάθε φορά Ελένη μου.
    Απ' τον τίτλο σου (!!!) ως το τραγουδάκι της Μελίνας, με τα θαύματα του λόγου σου και με τη δύναμη της σκέψης σου μας συστήνεις.
    Και κάθε φορά είναι ένα υπέροχο ταξίδι πάνω στο μαγικό σου χαλί ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου να είσαι καλά!!!
      Σ' ευχαριστώ που με την καρδιά σου έρχεσαι...

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  2. Ελένη μου,
    με εκπλήσσεις και με συγκινείς συνεχώς!
    Να είσαι καλά!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιουλάκι μου σ' ευχαριστώ
      Κι εσύ με συγκινείς!!

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  3. "Συντάξου με τα εφήμερα
    Αν θες τις αποστάσεις των τροχών να μετρήσεις"!!!
    Για ακόμη μία φορά, μαγεία οι στίχοι σου και με παραπέμπουν σε
    ταξίδια μνήμης και σκέψης!
    Αυτό το ''Μετά από εσένα... Η ανάσα μου γέμισε καρφιά κι απολογίες'',
    πόσο έμεινε στο μυαλό μου! Μα πόσο, να 'ξερες !!!
    Το τραγούδι εκπληκτικό, από τα αγαπημένα μου όπως και η φωνή της Μελίνας!
    Σε φιλώ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ματίνα μου σ' ευχαριστώ θερμά
      Συνταξιδιώτες λοιπόν.....

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  4. Συλλέγω μπαμπακένια σύννεφα
    Και μαζί τους αντιδικώ
    Γιατί όπως και να το πεις
    Μετά από εσένα
    Η ανάσα μου γέμισε καρφιά κι απολογίες
    Όταν μιλάς Ελένη μου,
    μόνο η σιωπή μου ταιριάζει...
    Πολλά φιλιά! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου αγαπημένη σ' ευχαριστώ πολύ
      Σ' ακούω δυνατά μες στη σιωπή!!

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  5. Χτίζεις λέξη-λέξη συναισθήματα, νοήματα, χρησμούς ζωής!
    Να είσαι καλά να προσφέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευρυτάνα μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Τι όμορφα λόγια...

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  6. Οσο και να προσπαθήσω..να βρω λέξεις που να λενε αυτό που θελω να εκφρασω διαβαζοντας σε Ελενη μου δεν βρίσκω..καθε σου πρόταση και εικονα.. οπως αυτή...
    Κάτω από τις πλατιές σου φτερούγες
    Εμβρυακή παίρνω μορφή...
    Για αλλη μια φορα προσκυνώ φίλη μου να σε εχει ο Θεός καλά φιλω σε.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου σ' ευχαριστώ θερμά
      Κρατάω σαν φυλακτό τις ευχές σου!!

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  7. Τόσες λέξεις αισθαντικές συνθέτουν την ωδή σου Ελένη μου και συγκλονίζουν συθέμελα τους σε εμβρθική θέση ευρισκόμενους !!
    Σε φιλώ και θέλω να προσπαθείς να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου σ' ευχαριστώ από καρδιάς
      Εσύ ξέρεις....

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  8. Παίρνω λουλούδια από τον κήπο σου, Ελένη.
    Έλα μ’ ένα κλαράκι ανθισμένης μηλιάς,
    συντάξου με τα εφήμερα,
    ανάλαφρα στο φως να πορεύεσαι.
    Αντιδικώντας με μπαμπακένια σύννεφα,
    πικρές λέξεις εφευρίσκω,
    ν’ ακούν οι αιθέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρη μου σ' ευχαριστώ
      Πόσο αγαπώ τις συνθέσεις σου...

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  9. Ελένη μου καλημέρα και καλή εβδομάδα!! Με γέμισε ελευθερία η πρώτη φράση: "αγαπώ τους αιθέρες" και "ο χείμαρρος του απρόσμενου" με προσγείωσε σ' αυτό που βιώνω τούτο τον καιρό ενώ το "κλαράκι ανθισμένης μηλιάς" με γαλήνεψε!! Οι στίχοι σου έχουν απίστευτη δύναμη ταλαντούχα φίλη μου!!!
    Πολλά φιλιά καλημέρας!! Να περνάς καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Αχ αυτές οι αντιθέσεις ...η ίδια η ζωή!

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  10. Αφού πορευόμαστε μαζί, πως να σ απαρνηθω.....
    Αχ Ελένη μου,καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριαδνη μου να είσαι καλά
      Σ'ευχαριστώ κι εύχομαι 'ο,τι καλό!!!

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  11. Κέρνα σπονδή στον έρωτα και τον λυγμό. Το παράπονο και την ελπίδα Ελένη μου!! Είναι δυναμίτης οι λέξεις σου!!
    Πολλά φιλιά σου στέλνω κι ευχές για μια όμορφη βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλενάκι μου σ' ευχαριστώ
      Όλα απ' την καρδιά αναδύονται...

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  12. Στα πολύ αγαπημένα μου κι αυτό, που σημαίνει το αντιγράφω στο σημειωματάριό μου. Πώς ξυπνάς έτσι τα συναισθήματα, Ελένη!
    Εντωμεταξύ, κάθε φορά συνδυάζεις τα ποιήματά σου τόσο όμορφα με τις μουσικές.
    Παίρνω τους φίλους μου, τους στίχους σου και σου αφήνω μια μεγάλη αγκαλιά! Και την ευχή να έχεις όμορφη εβδομάδα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σημειωματάριο ανεκτίμητο!!!!
      Σ' ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου για τα πολύτιμά σου...

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  13. "Ο χείμαρρος του απρόσμενου
    Με εκπορθεί στην παλαίστρα των φόβων"
    Αυτό ξεχώρισα.
    "Γιατί;", θα με ρωτήσεις.
    "Επειδή αυτό με εκφράζει τούτες τις ημέρες", θα σου απαντήσω.
    "Κι όλο το υπόλοιπο;", θα ξαναρωτήσεις.
    "Κι όλο το υπόλοιπο είναι υπέροχο, μα αυτοί οι δυο στίχοι έκαναν ένα τσίμπημα στην καρδιά μου ή αν προτιμάς στην ψυχή μου, που λέτε κι εσείς οι ποιητές!", θα επιμείνω.

    Και τώρα που τελείωσε αυτός ο μικρός διάλογος, μεταξύ εμού κι εσού, θα σου ευχηθώ καλή εβδομάδα και θα αποχωρήσω!
    Κίσιζ Ελένη που ποιείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου σ' ευχαριστώ θερμά
      Ξεχώρισε εσύ κι άσε εμένα να σε εκτιμάω!!!!

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  14. Πόσο, μα πόσο όμορφο! Κάθε στίχος του με άγγιξε...
    Μπράβο Ελένη μου! Φιλί ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου σ' ευχαριστώ θερμά
      Γλυκά τα λόγια σου!!

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  15. Aερικό... είσαι κι εσύ Ελένη, με τα ωραία σου...
    Σού εύχομαι πάντα να αγαπάς!! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μου σ' ευχαριστώ
      Αερικό για να πλανιέμαι παντού...

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

      Διαγραφή
  16. "Συντάξου με τα εφήμερα
    Αν θες τις αποστάσεις των τροχών να μετρήσεις"!!!
    Πόσο εύστοχο Ελένη μου!
    Μαγεύομαι και κολυμπώ μέσα στις λέξεις σου....
    Μαθαίνω και θέλω να γίνομαι κι εγώ καλύτερη!
    ΣΛ



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστάκι μου να είσαι καλά!!!!
      Δημόσια θέλω να σε ευχαριστήσω για τα
      καταπληκτικά δωράκια που με τόση φροντίδα
      μου έστειλες!!!!!!
      Είμαι χαρούμενη για εσένα.....

      Σε φιλώ πολύ πολύ Σ.Λ ♥♥♥

      Διαγραφή
  17. Πώς να σ' απαρνηθώ, Ελένη μου! Μπορεί να μην περνώ όσο συχνά θα ήθελα από την όμορφη γωνιά σου, αλλά δυσκολεύομαι να φύγω... Με μαγεύεις, με συγκινείς, με λυτρώνεις!
    Σ' ευχαριστώ και σε φιλώ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "Πως να σ' απαρνηθώ!"
    Κορίτσι μου, κάθε φορά η κάθε σου λέξη χαϊδεύει όλα μας τα συναισθήματα... Έχεις χάρισμα...
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, γλυκό μου πλάσμα! Ελπίζω να σε βρίσκω καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου πόσο πολύ χάρηκα
      που ήρθες!!!!

      Σε φιλώ και σε θέλουμε κοντά μας ♥

      Διαγραφή