Πέμπτη 19 Απριλίου 2018

Εαρινή μνήμη

Αποτέλεσμα εικόνας για αμαρυλλίδες

Μίλησα με τις σκούρες χάντρες των ματιών σου σήμερα
Είχες το βλέμμα της επιτιθέμενης τίγρης πριν εφορμήσει στο θήραμα της
Σε χάιδεψα κι οι πόροι σου ανασκίρτησαν
Σε οδήγησα σε μαρμάρινη πύλη
Να έχεις να θυμάσαι την ανάσα των ηρώων
Γιατί τέτοιος ήσουν κι εσύ
Ένας ήρωας που χαμοπετά μαζί με τα πουλιά
Μην με ρωτήσεις αν στον τσίγκο μουρμούριζε η βροχή
Δεν ακούω
Δεν βλέπω
Δεν οσμίζομαι
Μόνο με την αφή επικοινωνώ
Έτσι είδα και τα μάτια σου με της αφής το νεύρο
Δεν είμαι θυμωμένη
Είμαι ετοιμοπόλεμη αλλά μου λείπουν οι μύστες κι οι γλυκόλαλες άρπες

Έψαυσα το κενό της αλήθειας σου απόψε
Κρατούσα και κεριά στα χέρια μου από εκείνα που δεν δάκρυσαν ποτέ
Δες τη μελανιά στο πόδι μου
Δες τα χέρια μου πως τρέμουν
Ακουμπώ στο περιστύλιο της λήθης
Κι αναπολώ τα λεπτά σου χέρια
Πιστεύω στον αέρα των μαλλιών σου
Δάφνινη σου φέρνω μια μπορντούρα
Να έχεις να κοιμάσαι ελαφρά
Ωραία να δουλεύουν οι φλέβες σου
Μακριά να ακούγονται οι σφυγμοί σου
Ως εκείνο το θαλασσινό μονοπάτι που έσκυβες βότσαλα να μαζέψεις
Μαζί με άσπρα κρίνα και πεταλίδες ωχρές

Χόρτασα με το μέλι των λόγων σου ξημερώματα
Είναι γήινος ο παράδεισος κοντά σου
Κι ο κήπος της Εδέμ πνιγμένος στις κόκκινες αμαρυλλίδες
Σου κεντώ άσπρο μαντήλι
Σου περνώ στο λαιμό μεταξένιο ένα γιορντάνι
Άκου τα χέρια μου πως μιλούν
Άκου τα πέλματά μου πως τραγούδι φτιάχνουν
Άκου τα γόνατα μου πως προσκρούουν στους ύμνους
Σ' αγαπώ με μιαν αγάπη μυρωμένη
Κάτω απ' το μαξιλάρι η εικόνα σου
Πέρα απ' το όνειρό μου η παγίδα της ελπίδας
Έλα πριν αλυχτήσει το σκυλί
Έλα πριν στο σήμαντρο κοινωνήσουν οι γλάροι
Είναι η εποχή του ζευγαρώματος
Έλα πριν στέρφα η γη στενέψει την καρδιά των παιδιών
Και στις πηγές ασπάλαθους σκληρούς φυτέψει

13 σχόλια:

  1. Χόρτασα με το μέλι των λόγων σου κι εγώ. Κι όμως κάθε φορά ρουφώ τα λόγια σου τους στίχους σου πλέκω τις εικόνες σου και χάνομαι
    Να σαι καλά Ελένη μου
    Φιλί γλυκό και μια αγκαλιά μεγάλη αφήνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εαρινή μνήμη, με άρωμα αρχόντισσας....
    Το δε τραγούδι, πραγματικά αβάσταχτο...
    Γενικά, πολύ ωραίος δίσκος: "Αχ έρωτα".
    Πολλά φιλιά Ελενάρα μου. Καλημερούδια ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μέσα από την γεμάτη κόκκινο της φωτιάς εικόνα, γεννιέται ένα επίσης γεμάτο δύναμη και έκφραση ποιημα....!
    Μια ωδή στον έρωτα, στις στιγμές του.
    Τυλιγμένο και με ένα τραγούδι βγαλμένο από μεγάλες στιγμές.
    Ελένη μου, είναι πλεονασμός να ξαναπώ το πόσο με γαμίζουν τα ποιήματά σου.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στο κενό τής αλήθειας σου,
    στο περιστύλιο της λήθης
    αχνοφαίνεται θαλασσινό μονοπάτι.
    Κι εσύ, με βότσαλα στα χέρια
    και με λόγια μελένια
    με τραβάς από τ’ όνειρο
    στη γλυκιά παγίδα τής ελπίδας.

    Αναπλάθοντας με τον πλούτο των λέξεών σου
    μία από το πλήθος των εικόνων σου, Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κλέβω κάτι απ' τους στίχους σου, γιατί δεν βρίσκω τα λόγια...
    Σαν το κεράκι νιώθω κάθε που σε διαβάζω, λιώνω και συνθλίβομαι στο βάρος των λέξεων, και στο τέλος με περιμένει πάντα μια μικρή Ανάσταση.
    Μεγαλείο η ψυχή σου Ελένη μου. Προσκυνώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εαρινός ύμνος στον έρωτα Θα έλεγα Ελένη μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με σεβασμό στις εαρινές σου μνήμες, σε χαιρετώ εγκάρδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγκλονιστικη για αλλη μια φορα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κεντιδια εαρινά οι λεξεις σου για μια ακομα φορα Λενιώ μου...
    Με γραμματα κεφαλαία..ποιείς !!
    Και εμεις τυχεροί να ρουφαμε οτι η σκεψη σου δημιουργεί..!!
    Να εισαι καλα θελω..ματια μου ..ελπιζω να τα τα πουμε..να προσεχεις.. φιλω σε.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελένη μου, οι εαρινές σου μνήμες με ταξίδεψαν. Συγκλονιστικοί οι στίχοι σου, όπως πάντα.
    Θέλω να σε ευχαριστήσω που έδωσες βαθμούς στη φωτογραφία μου, στο 3ο δρώμενο Φωτογραφίζειν. Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρονια σου πολλα Λενιω μου να είσαι πολύχρονη.. και να σε χαίρεται η οικογενεια σου και εμεις μαζι τους ειμαι παρηφανη και χαρούμενη που ειμαι φιλη σου..ελπίζω καποτε να τα πουμε και απο κοντα... φιλακια γιορτινα.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ Ελένη μας!
    Και του χρόνου με υγεία!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ποιήματα πλούσια όχι μόνο σε λέξεις, μα και σε συναισθήματα.
    Μπράβο σου Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή