Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018

Καλπασμός

Αποτέλεσμα εικόνας για καλπασμός

Μαζί σου θα δοθώ στη μάχη,
εκτάσεις μακρινές να κυριεύσουμε.
Μη βλέπεις τώρα που χαμογελάω,
οργή και θυμό έχει η καρδιά,
μαρτυρίες και κραυγές είχε το σώμα.
Αφιερώθηκα στο αδύνατο από μικρή.

Ετοιμοπόλεμη και δυνατή,
θα σταθώ μπροστά στους εισβολείς.
Ασπίδα και δόρυ θα κρατάμε,
την άβυσσο του μυαλού να στοχεύουμε.
Δερμάτινα σαντάλια και χιτώνες λευκούς θα ντυθούμε,
ελεύθερα να βγαίνουμε, στα μονοπάτια των φωνών.

Μην απορείς έτσι μικρή που με βλέπεις.
Μεγάλη έχω την πόρτα της ψυχής,
μεγάλη και διάπλατα ανοικτή στα θαύματα της ζωής.

Στο φωταγωγό το δάφνινο στεφάνι, η μυρτιά κι ο ασπάλαθος.
Απερισκεψία μεγάλη να τα αφήσεις εκεί.
Αυτά τα όπλα μας κι η κληρονομιά μας,
αυτά τα μέτρα μας κι οι μαρτυρίες μας.
Στην επιφάνεια των μαρμάρων θα τα μεταφέρω
να έχουν οι προσκυνητές κονάκι και αίμα χάλκινο, να ψυχώνονται.

Είναι άνοιξη, πέρασε η καταιγίδα.
Στέγνωσε πάνω στην πόρπη μου
το διάφανο δάκρυ των σύννεφων.
Η βαρκούλα φιλιέται με τον βράχο
και μας περιμένει...

Δώσου στον άνεμο.
Δώσου στα κύματα.
Πλησίασε χωρίς φόβο τη φωτιά,
αναμμένοι οι πυρσοί μας θα μας καθοδηγούν.
Πριν τη μάχη φόρα μονάχα,
εκείνο το φυλακτό με τη σμύρνα.
Ωραίος κι άτρωτος να μένεις στους αιώνες,
ένας επίγειος Θεός με φορά προς τον καλπασμό της ανατολής!

Πήρε μέρος στο δρώμενο "Παίζοντας με τις λέξεις" που με άψογο τρόπο διοργάνωσε
η me(maria) μας με πρωτεύσασα την Αριστέα μας!!

12 σχόλια:

  1. Ο Καλπασμός της Ανατολής με παρέσυρε.
    Συγχαρητήρια Ελένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένας καλπασμός στον ποιητικό σου λόγο Ελένη μου πάντα είναι μια εξαίσια εμπειρία.
    Μια ακόμα εδώ.Πάντα στολίζεις το "Συμπόσιο" με τις δημιουργίες σου, ένα φωτεινό του κομμάτι.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Αφιερώθηκα στο αδύνατο από μικρή"...
    Διαβάζοντας αυτή τη φράση σου, με είχε κερδίσει ήδη η συμμετοχή σου. Ανεξάντλητο το υλικό σου, κάθε σου ποιητική έκφραση μας οδηγεί καλπάζοντας, σε νέους μαγικούς προορισμούς.
    Τελικά, οι δυσκολίες της ζωής, είναι η πρώτη ύλη για να δημιουργηθούν μεγαλειώδη πράγματα. Σωστά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι υπέροχο! Ξεχωριστό κάθε φορά το ποίημά σου Ελένη μου. ''ην απορείς έτσι μικρή που με βλέπεις.
    Μεγάλη έχω την πόρτα της ψυχής'' πόσο όμορφο...κάθε στίχος ποταμός εικόνων, συναισθημάτων και σκέψεων.
    Συγχαρητήρια μάτια μου
    Φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφιερώθηκες στην ποίηση και, κάθε φορά που σε διαβάζω, χαίρομαι που σε γνώρισα! 🍓😚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πλούτος εικόνων από έναν λόγο που ρέει και παρασύρει!
    Ένα από τα πιο όμορφά σου!
    Μπράβο, Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελένη μου συγχαρητήρια για την εξαιρετική σου συμμετοχή!
    Πού να πρωτοσταθώ; Κάθε στίχος τόσο ξεχωριστός, τόσο δυνατός!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!!
    Σε φιλώ! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 'ένας επίγειος Θεός με φορά προς τον καλπασμό της ανατολής'
    Εξαιρετική συμμετοχή Ελένη μου!
    Συγχαρητήρια, με κέρδισε από την αρχή.

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντα ετοιμοπόλεμη και δυνατή, με την ασπίδα και το δόρυ σου, Ελένη μου, και να βγαίνεις νικήτρια.

    Ο καλπασμός σου μας σκόρπισε δέος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έκανες λέξεις και εικόνες να καλπάζουν και να μας παρασύρουν μαζί τους.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το ξεχώρισα, το αγάπησα, το ψήφισα...τα λέει όλα!
    Και μου άρεσε όταν είδα μετά τις αποκαλύψεις ότι ήταν δικό σου, ότι ξέφυγες από το γνωστό σου στυλ. Ήταν υπέροχη έκπληξη!
    Ελένη μου... Τα πάντα μπορείς!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οντως τα παντα μπορείς Λενιώ μου όπως λεει και το Αριστακι απο πανω.
    Τι καλπασμος!!!! πως να μην τρεξει η σκεψη μαζί του..και να κανει τις λεξεις εικονες!!
    Για αλλη μια φορα είμαστε περηφανες για σενα !!
    Να είσαι καλα ψυχή μου.. φιλω σε.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή