Τρίτη 3 Ιουλίου 2018

Συνομιλίες με το κύμα

Αποτέλεσμα εικόνας για κύμα

Πότε θα επιστρέψεις στα γήινα;
Σε ένα παράλληλο σύμπαν ζεις.
Κάθε βράδυ κόβεις με το μαχαίρι
έναν φρεσκοψημένο άρτο.
Καλείς τα σπουργίτια, καλείς τους κορμοράνους,
πάντα είχες περίσσια την καρδιά και το αίμα.
Τα δάκτυλά σου μελένια όπως κι οι σκέψεις σου.
Στρώνεις το χαλάκι της εισόδου
να διαβούν οι μοίρες, μαζί με τον άσπρο καβαλάρη.
Μια τσιγγάνα σου διαβάζει ένα παραμύθι
μα εσύ αποστηθίζεις του ανέμου τις γκρίζες λέξεις.
Ανέφελα θα είναι τα μάτια σου
και με καθάριο βλέμμα θα με πηγαίνεις στους πορθμούς.
Αλλά εγώ όμως όπως πάντα θα αργώ,
ξέρεις οι ώρες δεν μου έκαναν ποτέ το χατήρι φίλες μου να γίνουν.

Στο προσκεφάλι του ύπνου μου κάνεις κατάληψη.
Ο βοριάς, είναι το χέρι σου,
ο νοτιάς, είναι η καρδιά σου
(Πόσο την προσέχω!).
Στα όνειρά μου τραβάς μαυριτάνικο μαχαίρι.
Μη απωθείς, σε θέλω.
Με αγνοείς, σου ανοίγομαι.
Είναι βαρύ το κλίμα εδώ πέρα.
Χτες είδα ένα λαβωμένο περιστέρι στο καρτέρι μου.
Μην ήταν η ψυχή σου που βημάτιζε πάνω στον κύκλο;
Η ψυχή σου ήταν σίγουρα, που το χώμα κοσκίνιζε...
Τα χρυσά μου βραχιόλια σε μαρτύρησαν
κι ο βραδινός άγγελος στο αυτί μου το ψιθύρισε.

Στην αποβάθρα έτοιμες οι βαλίτσες,
το πλοίο θα σαλπάρει στην ώρα του.
Φεγγαρόλουστα θα είναι τα βράδια στην Κίμωλο,
θα μας ξυπνά το κύμα
κι οι γλάροι θα μας κερνούν πρωινά όνειρα.
Εκεί στο ενύπνιο θα σε φιλώ και θα σε καμαρώνω,
διάρκεια να έχει η μέρα μας, διάρκεια να έχουν οι ενοχές μας.
Μακριά να μας πηγαίνει ο στίχος.
Δεν χρειαζόμαστε δίχτυα μήτε όχημα.
Εμείς φυλάξαμε λίγο απ' το κοσκινισμένο χώμα
και το κλείσαμε στα φυλακτά μας.

Έλα με των κυμάτων τις χορογραφίες να με κεράσεις, αιθάλη και αρμυρό νερό.

18 σχόλια:


  1. Γενικά έχεις συνομιλίες: και μάλιστα τέτοιες που αν δεν είσαι μυημένος στα βαθιά μυστικά της θάλασσας και της Ποίησης, σε ξενίζουνε. Τολμάς να δείχνεις- κι αυτό θέλει κουράγιο· με την ψυχή μου σε αγγίζω που αγγίζεις θωπευτικά τα πράγματα και τα ακριβαίνεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανιά οι στίχοι σου, μας βγάζουν τα βαρκάκια μας στα πιο όμορφα μέρη. Και οι βαλίτσες μας γεμάτες με τα κεντήματά σου! 😚😚😚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου σ' ευχαριστώ
      Αγαπώ τις βαρκούλες

      Σε φιλώ πολύ

      Διαγραφή
  3. Όπως πάντα αγκαλιά με τους στίχους σου και τον λυρισμό σου Ελένη μου.
    Ένα ακόμα σκίρτημα καρδιάς την ανάγνωσή σου.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σ' ευχαριστώ
      Χάρηκα αυτό το σκίρτημα

      Σε φιλώ πολύ

      Διαγραφή
  4. "Έλα με των κυμάτων τις χορογραφίες να με κεράσεις, αιθάλη και νερό."

    τι κλείσιμο!
    συγκλονιστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σ' ευχαριστώ
      Χάρηκα που στάθηκες σ' αυτόν τον στίχο

      Σε φιλώ πολύ

      Διαγραφή
  5. Άφωνη...
    Γενναίο κέρασμα ψυχής και τούτο το κουβεντολόι σου με το "κύμα".
    Αχ βρε Ελένη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ΄ευχαριστώ
      Στα όνειρα πάντα κουβεντιάζω

      Σε φιλώ πολύ

      Διαγραφή
  6. Ελενη φίλη γλυκειά, μολις ακουσα την φωνούλα σου, καλές επιτυχίες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    μπράβο...

    αν γίνει και κάτι άλλο, ελπίζω να το παρω... είδηση... (αν και το Χαλανδρι θα μού ήτανε ολιγον μακρυα μου... Έλπίζω ναρθει πιο κοντα... το όμορφο βιβλίο σου προς Πειραιά... μερια...
    καλές επιτυχίες, και πολλα φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μου σ' ευχαριστώ για τις ευχές
      Ανταποδίδω....
      Να πιάσουμε λες λιμάνι;

      Σε φιλώ πολύ

      Διαγραφή
  7. "Χτες είδα ένα λαβωμένο περιστέρι στο καρτέρι μου.
    Μην ήταν η ψυχή σου που βημάτιζε πάνω στον κύκλο;
    Η ψυχή σου ήταν σίγουρα, που το χώμα κοσκίνιζε...
    Τα χρυσά μου βραχιόλια σε μαρτύρησαν
    κι ο βραδινός άγγελος στο αυτί μου το ψιθύρισε."

    Αχ, ιδίως αυτό το κομμάτι + το κλείσιμό σου... γητεύτρα των κυμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου σ' ευχαριστώ
      Αγαπημένο και σε εμένα κομμάτι

      Σε φιλώ πολύ

      Διαγραφή
  8. Αχ αυτες οι συνομιλίες σου Λενιω μου πως τα καταφερενεις και μας παιρνεις απο το χερι να τις ακουσουμε και εμεις, θαλασσινες ή όχι...
    Και εκει στο χαλακι της εισοδου οι καθαριες λεξεις σου ακροπατουν μηπως και ξυπνησουν τα ονειρα!!
    Σε ευχαριστώ πολύ ματια μου που με εκανες και αγαπησα την ποίηση μεσα απο σενα..!!
    Να προσεχεις ναι; ..φιλω σε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδένια μου σ' ευχαριστώ
      Ποίηση είναι η καρδιά σου!!

      Σε γλυκοφιλώ

      Διαγραφή
  9. Δεν χρειαζόμαστε δίχτυα μήτε όχημα.
    Εμείς φυλάξαμε λίγο απ' το κοσκινισμένο χώμα
    και το κλείσαμε στα φυλακτά μας.

    !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή