Κυριακή 22 Μαΐου 2022

ko-uta (Μια στροφή με την μορφή 7/5/7/5 συλλαβών



Ολοπόρφυρη καρδιά
αίμα γεμάτη
του έρωτα καμτσίκι
γλυκά την χτυπά.

*
Τρέχει η ελαφίνα
βόλι την ξυπνά
κρυψώνα μες το δάσος
ψάχνει για να βρει.

*
Δαγκωμένο το μήλο
γερά τα δόντια
χυμοί τρέχουν στο στήθος
αισθήσεις ξυπνούν.

*
Στέκουν οι αμαξάδες
ζεστές οι θέσεις
ζευγαράκια ανεβαίνουν
όρκους μοιράζουν.
*
Μαζεύει παπαρούνες
στεφάνια δένει
επάνω στα μάγουλα
σκόρπια η γύρη.

*
Ταξίδι μου έταξες
μέρη μακρινά
γεμάτη προκυμαία
απούσα εσύ.

*
Πανσέληνο το φως
χλωμό πρόσωπο
εκστατικό κοιτάζει
σκύλοι ουρλιάζουν.

*
Άνθος δροσοσταλίδων
πρωινή ώρα
γεμίζω το τασάκι
τσάι να φτιάξω.

*
Φτερωτός ο έρωτας
λάμπει το βέλος
τις νεανικές καρδιές
στόχο του βάζει.

*
Αιχμηρό το μαχαίρι
λάμπει στον ήλιο
περίκλειστο τ' αλώνι
μάχη θα δώσει.

*
Προδοσίας το φιλί
λάμνει στα χείλη
παίζει σε δύο ταμπλό
άπιστη καρδιά.

*
Πορφυρό το δειλινό
γάζες απλώνει
ζευγάρι του έρωτα
πιάνει ο φακός.

*
Χρωματιστό το τόπι
κεφάλι χτυπά
ζαλίζεται ο νέος
αστράκια βλέπει.

*
Τρομερός πιτσιρικάς
κλωτσά το τόπι
καρούμπαλο μου κάνει
κατακούτελα.

*
Κρίθινο παξιμάδι
σπάει το δόντι
που να βρω κεραμίδι
νέο να βγάλω.

*
Τρέξτε ποδαράκια μου
φεύγει το τόπι
μέσα στα λασπόνερα
βουτιά θε να κάνει.


5 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφος ποιητικός ρυθμός. Ανάλαφρος, τραγουδιστικός.
    Καλησπέρα Ελένη μου. Όμορφη Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' όποιο ύφος και να γράψεις, είσαι υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω Λένιώ μου ότι δεν σε δυσκολεύει τίποτα με όποιο το είδος της ποίησης εκφραστείς, εσύ θα το κάνεις να φαίνεται τόσο εύκολο, χωρίς να είναι στην πραγματικότητα και τα καταφέρνεις τέλεια!
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα την αγάπη μου !!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή