Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023

Χαϊκού

Χειμώνας φεύγει
αηδόνια ξεμυτίζουν-
ψαλμοί της φύσης.

*
Αργούν οι κούκοι
πάχνη σκεπάζει φύλλα -
φεύγει ο ήλιος.

*
Μεγάλες μέρες
βιολέτες εγείρονται -
το κρύο φεύγει.

*
Τα τρένα φεύγουν
χαμομήλια στις ράγες -
στερνή άνθιση.

*
Εποχές φεύγουν
οι κερασιές νυφούλες -
χορός ανθέων.

*
Κρουστά τα νερά
οι πελαργοί έφυγαν -
κρότοι κρυστάλλων.

*
Μικρό λιβάδι
ξυπνούν οι παπαρούνες _
ύμνοι πρώιμοι.

*
Σκιάχτρο στον κήπο
ρονρονίζει η γάτα -
φεύγουν σπουργίτια.

*
Σκαστός ο σκύλος
τριγυρίζει στις ρούγες -
φεύγει η μπόρα.

*
Μικρός κυνηγός
ανεμώνες μαζεύει-
το βόλι φεύγει.

*
Άπατα νερά
γλιστράει μία τράτα-
οι γλάροι φεύγουν.

*
Ήσυχο κύμα
έριξα παραγάδι -
φεύγουν τα κρύα.

*
Γερανοί φεύγουν 
ψαλίδια χελιδονιών-
άδειο το σύρμα.
 

4 σχόλια:

  1. Καλή βδομάδα Ελένη μου. Πολύ όμορφα όλα και γεμάτα έμπνευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έσκασε μάτι
    χαμόγελα ήλιου
    στην βερικοκιά.

    Πάντα με μαγεύουν τα χαικού και συγκεκριμένα αυτό, είναι πέρα για πέρα αληθινό.
    Αχ Λενιώ μου μου και να ξέρεις πόσες ώρες περνώ διαβάζοντας όταν βρίσκω καιρό την ποίησή σου, που πάντα με κάνει εκτός από τον θαυμασμό μου πάντα που βρίσκεις τόση θαυμάσια έμπνευση να πλέκεις τις λέξεις, έτσι που μόνο εσύ ξέρεις να κάνεις.
    Ευτυχώς υπάρχουν όλα εδώ και μπορούμε να τα διαβάζουμε όποτε μπορούμε φίλη μου, γιατί είναι αλήθεια δεν γίνεται λόγο φόρτου εργασίας προγιαγιάς, να παρακολουθώ καθημερινά τον υπέροχο ίστρο της έμπνευσής σου.
    Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις Λενιώ μου, θα χαρώ να τα πούμε φιλιααα 🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Αγαπημένη μου Σμαραγδένια Σε ευχαριστώ εγκάρδια Πολύ όμορφο το χαϊκού σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή