Δευτέρα 10 Απριλίου 2023

Τάνκα

Λευκές ίριδες
προσκεφάλι του ήλιου
κήπος ανθηρός
η ομορφιά μαγεύει
άνθη κόβω για σένα.

*
Ανθρώπων έργα
κρυφές δροσοσταλίδες
ίριδες γλαυκές
γεμάτο το περβόλι
άνθη αναστάσιμα.

*
Λεπτές ευωδιές
μέλισσες ζουζουνίζουν
ο κήπος θάλλει
άνθη κόβω ίριδας
κεντρί χτυπά το μπράτσο.

*
Χάδια του ήλιου
χορεύουν οι ίριδες
χέρια απλωτά
φτιάχνω δυο ανθοδέσμες
μοσχοβολά το βάζο.

*
Άνθη ίριδας
καμαρωτό συρτάκι
ανέμου κύμα
πάλλονται τα πέταλα
σκόρπιες δροσοσταλίδες.

*
Πένθους ίριδα
μοσχοβολά το μνήμα
μάρμαρο λευκό
ανάβω το καντήλι
ήλιου έχω τσακμάκι.

*
Πουλιά πετάνε
λευκές οι πεταλούδες
άνθη ίριδας
σκηνή ανοιξιάτικη
ο νους μου αλαργεύει.

*
Εύοσμα άνθη
λεπτότητα πετάλων
ίριδες κομψές
ολόστρωτο λιβάδι
αρχονταρίκι ήλιου.

 *
Πλισέ φόρεμα
τρυφερή κορμοστασιά
ίριδας όψη
άνεμος ξαπολιέται
λυγίζουνε τα άνθη.

8 σχόλια:

  1. Έχεις κατακτήσει επάξια κι αυτό το είδος ποίησης, υπέροχη Ελένη!
    Θαυμασμός απέραντος για ό,τι "ποιείς" και άπειρες ευχές για τις μέρες που διανύουμε. Καλή Ανάσταση 💝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αγαπημένη μου Μαρία και Καλή Ανάσταση ψυχής!!!

      Διαγραφή
  2. Οι λυρικές και ποιητικές σου περπατησιές, Ελένη μου. Μάς ταξιδεύουν σε όμορφα εκφραστικά μονοπάτια.
    Καλή Μεγαλοβδομάδα, κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστός Ανέστη.
    Κάθε στοίχος και μια διαφορετική εικόνα.
    Τις απόλαυσα όλες.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή