Δευτέρα 3 Ιουλίου 2023

senryu

Τρίζει η άμμος
μεγάλη η πατούσα
ογκώδες σώμα.

*
Σγουρά τα μαλλιά
φωλιές η άμμος βρίσκει
σπάει η χτένα.

*
Τόνοι με άμμο
θαμπές οι σιλουέτες
θέατρο σκιών.

*
Τόποι της άμμου
κλαψούρισμα της γάτας
κόκκοι στα δόντια.

*
Καυτή η σούπα
η άμμος στρώσεις φτιάχνει
τραγανός μεζές.

*
Ψαροκόκαλα
τα βράγχια άμμο έχουν
βραχνάς του ψαρά.

*
Φιγούρες άμμου
η τελετή ξεκινά
βήχει ο ψάλτης

*
Χώρες της άμμου
βαριά η κελεμπία
ύπνου φάντασμα.

*
Τρίζει η άμμος
η νύφη το έσκασε
γαμπρός μπουκάλα.

*
Κρίνα της άμμου
φέρε το ποτιστήρι
ατμός το νερό. 

6 σχόλια:

  1. Οι ποιητικοί σου ακροβατισμοί, Ελένη μου. Χαϊκού μεγάλο σχεδόν. Με αρκετά χιουμοριστικά στοιχεία, να νιώσω.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάστρα στην άμμο
    κύμα έρχεται πάλι
    τι ουτοπία.
    Να συντροφεύσω λίγο την άμμο σου πήγα...όχι ότι τα κατάφερα, απλά μια προσπάθεια ήταν Λενιώ μου.
    Όπως πάντα αξεπέραστα τα χαϊκού σου!
    Ελπίζω να είσαι καλά και θα χαρώ κάποια στιγμή να τα πούμε αν θέλεις.
    Καλό καλοκαίρι να περάσεις Λενιώ μου την αγάπη μου φιλιααα!🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θαυμάζω τα χαικού σου Ελένη μου.
    Τόσες εικόνες με πολύ λίγα λόγια!
    Να είσαι καλά και φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή