Τρίτη 4 Αυγούστου 2020

Νεροτριβή

Haibun Νεροτριβή Ξύπνησε νωρίς. Πριν ακόμα χαράξει. Είχε να πάει στην νεροτριβή σήμερα. Σε δυο μεγάλους μπόγους είχε συγκεντρώσει αποβραδίς όλα τα άπλυτα.Βαριά ρούχα, προικιό της μάνας της.Τα φόρτωσε στο μουλάρι και τα έδεσε σφιχτά με την τριχιά.Στο δρόμο την μπάτσισε η πρωινή αύρα. Ένα αηδόνι είχε ξεκινήσει κιόλας το τραγούδι του. Μετά από μισή ώρα δρόμο έφτασε στον προορισμό της. Κάθισε κάτω από ένα πλατάνι και άρχισε να ρίχνει ένα ένα τα ρούχα στο νερό. Όταν τέλειωσε με το άπλωμα ξεφύσηξε ανακουφισμένη Μια γλυκιά κούραση διαπερνούσε ολόκληρο το σώμα της. Αντάρτης βοριάς φουσκώνει τις τσέπες μου- κρύα τα χέρια

7 σχόλια:

  1. Μου θύμησες την γιαγιά μου,τις ιστορίες που μου έλεγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολοζώντανη εικόνα.
    Πολύ μεράκι είχα να πλύνω τις φλοκάτες μου σε νεροτριβή.
    Πέρισυ τα κατάφερα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο έχουμε επιθυμήσει την βαθιά συναισθηματική γραφή σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά με υγεία, αξιοπρέπεια, ψυχή βαθιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή