Δευτέρα 16 Μαΐου 2022

Σομονκα



Επιστροφή


Φυσά οστρια

μέθη γλυκιά στους κόρφους

άστρο της αυγής

λατρεύω μαύρα μάτια 

στίχους αγάπης γράφω.


Γράμμα αγάπης

απόσταγμα οι στίχοι

άλικο ρόδο

μακρινε μου έρωτα

το πρώτο τρένο πάρε.


*

Αποχωρισμός


Άδεια πλατφόρμα

υπομένουν τα κορμιά

μαντήλι βγαίνει

κοντά μου να γυρίσεις

τον έρωτα σου ποθώ.


Άσπρο το χέρι

τελευταίο σφύριγμα

βαριά τα ξένα

φιλιά μαζί μου παίρνω

τροχούς κινώ της μνήμης.


*

Προδοσία


Βαρύ το βλέμμα

σφαγμενη η καρδιά του

ψεύτικα φιλιά

αγάπη προδομένη

μαύρες βάφω κουρτίνες.


Νέος έρωτας

σκόρπιους πετά σπινθήρες

καίει το φιλί

μπήκε μες στην ζωή μου

τα λογικά μου πήρε


*

Χωρισμός


Πονούν τα λόγια

αφορμιζει η πληγή

στέγη αδειανη

παντού το άρωμα σου

σβηστό ένα τσιγάρο.


Καύτρα στο χέρι

ερημικό τοπίο

ένοχες σκιές

στάχτη εικόνες κάνω

σβήνω τις αναμνήσεις.


*

Γιατρικό


Πλένω το τραύμα

στρώσεις πολλές της γάζας

λευκή η μπλούζα

γιατρικό σου προσφέρω

κεραυνοβόλος έρως


Πρώτη αγάπη

αβάσταχτο το φιλί

καρδιά ανοίγω

χείλη με συνεπαίρνουν

καίγομαι μες τις φλόγες.


Εγκαρτέρηση


Κεραυνός χτυπά

τρίζουν τα παραθυρια

τρέμει η καρδιά

γεύμα σου ετοιμάζω

δάκρυα το γλυκαινουν.


Μέγας ο έρως

φαρμακερό το βέλος

χρόνια δεν κοιτά

άσπρες αν βγήκαν τρίχες 

πάλλεται η καρδιά μου.


*

Πένθιμο


Αίμα στα χείλη

αστραφτερό κοντάρι

αιχμή μετάλλου

λαβωθηκε η καρδιά

σημάδια σου ζητάω.


Γκρίζος ουρανός

κυριαρχούν τα νέφη

πλάγια η βροχή

μες τις νεροσταγονες

κλείδωσες την ψυχή μου.


*

Έρωτας της μάχης


Πέσαν τα τείχη

ερημωμένα σπιτια

σταχτιά τα πουλιά

κίτρινος εκσκαφέας

δρομους για σε ανοίγω.


Σπάει η πέτρα

όλμοι πέφτουν τριγύρω

πονά η σάρκα

σπέρνω τα πετραδακια

βόμβες κρύβουν σημάδια.


Καλημέρα απανταχού.

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα Ελένη μου! Πολύ ωραία. Κάθε σου γραφή, κάθε σου στίχος.

    Υ.Γ. Τέλεια η μορφοποίηση του κειμένου. Τώρα είναι μια χαρά όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή