Σάββατο 17 Μαΐου 2008

η α- συνέχεια των φυτών

Ξερίζωσε αργά το φυτό επιμήκεις οι ρίζες του
τίναξε το χώμα με προσοχή να φανούν
οι διακλαδώσεις.
Μια ακτινογραφία ενός εξαδάχτυλου
χεριού με ένα τραύμα στο καρπό
η μετεμψύχωση της παλάμης;
Τι να υποθέσει…
Στο χωνί των ξεψυχισμένων φύλλων
ακροάστηκε τον ήχο των βροχών του αίματος
και τις τροχαλίες της γήινης πλάκας.
Τυλίχτηκε με το ρίζωμα, η α-συνέχεια
θα τρόμαζε το σκαθάρι της μνήμης του.
Σαν καλός καλλιεργητής σκάλισε
τη σάρκα του με σοφία, βαθιές χαρακιές
έπρεπε να δέσει το ρίζωμα!
Δεν έπεσε έξω, ξεπρόβαλλαν τα μάτια των χλωρών
βλαστών και οι φωτοσκιάσεις των βλεφαρίδων.
Τράβηξε για τη πόλη με ένα περιπαικτικό
αθώο χαμόγελο στα χείλη…
Ρίζωσα-ρίζωσα, φώναξε
προσέξτε το καινούριο μου ρούχο
Ο κόσμος τον κοιτούσε απαθής
τι και αν από τα πόδια του έβγαιναν μούσκλια
και ευθυτενείς δρύινοι κλώνοι ανασάλευαν στο κορμί του
Ο κόσμος τον κοιτούσε απαθής
Ρίζωσα-ρίζωσα, προσέξτε τα μάτια μου
δυο βολβοί υακίνθου
Δεν τον είδαν, στο πάρκο της πόλης εκείνη την ώρα
οι κηπουροί προετοίμαζαν τα κλαδιά για την άνοιξη.

7 σχόλια:

  1. Συνειρμική γραφή, εικόνες που ταξιδεύουν πέρα από το συνειδητό κι αποκαλύπτονται αποκαλύπτοντας. Συμβολισμοί προβάλουν σαν τα αγριόχορτα στον κήπο.. Όχι, η τάξη περιτή. Αρκετή στην καθημερινότητα, για να μπει κι εδώ. Το κάθε φυτό, ακόμα κι αν δεν έχει σηκώσει το κεφάλι από το χώμα, την φωνούλα του έχει. Το αν το ακούνε οι κηπουροί, άλλου παπά ευαγγέλιο.Έτσι μήπως δεν είναι, όχι μόνο οι πόλεις ή οι χώρες, μα ο πλανήτης γη; Οι κηπουροί επιμελώς, αγνοούν κάθε τι που θεωρούν πως η παρουσία του περιττεύει στον κήπο που φροντίζουν. ...
    Καληνύχτα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. την σάρκα μου ξερίζωσα,
    να εμφυτεύσω σοφία.
    κάποιος μου είπε ότι αν χαρακώσεις
    με λέξεις το δέρμα,
    η μνήμη ένας κήπος θα είναι.

    πόσο λάθος έκανε!

    η μνήμη θέλει ψυχή
    για να ριζώσει!

    καλημέρα Ελένη μου,
    πάντα με χαμόγελο...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γωγώ μου σε αγαπώ πάρα πολύ
    Αυτό το πάντα με χαμόγελο...:)
    με σκλαβώνει

    Βγάλαμε ρίζες στην ανθρωπιά...
    Ας συνεχίσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς ήρθες
    Ο λόγος ποτέ δεν περιγράφει
    το ουσιώδες παν

    Την εσπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι η πρώτη μου ανάγνωση στη σελίδα σας και ομολογώ αρκετή για να ψάξω και πιο πίσω. Έχει στιγμές που μου έδωσαν ένα σήμα εκκίνησης συνειρμών..
    χαίρετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλώς όρισες αλαφροίσκιωτε

    "στα βουνά κατοικούνε
    τα όνειρα που λαχτάρησαν
    την ιώδια αρμύρα"

    την καληνύχτα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή