Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Ξυπνάς με των χρωμάτων την ακανόνιστη παλέτα στα χέρια




Ξυπνάς με των χρωμάτων
Την ακανόνιστη παλέτα στα χέρια...
Σαν το παιδί  ξεχνιέσαι που ακολουθεί
Τους τροχούς του ποδηλάτου
Και μειδιά στο ακτινωτό παράγγελμα τους
Μέσα από τις πηγές των ματιών σου
Αναβλύζουν τα πλήθια πάθη του κόσμου
Χορεύεις σε κέλτικους ρυθμούς
Και με ανένδοτο κι ασίγαστο πάθος
Ανάβεις την τσακμακόπετρα του ουρανού
Μη μείνει ο λύχνος σβηστός στον ερχομό μου!

Διατείνεσαι πως με λάμα σκουριασμένη
Αφαλόκοψες του Έρωτα το σκληρό πηρύνα
Και το κατόρθωσες
Δεν αμφιβάλω εν μια νυκτί μόνο
Επιχρωματίζοντας το ακάνθινο στέμμα μου
Με τις άλικες αποχρώσεις του αίματος...
Πρόσεξε με!
Χαλκέντερη έγινα για σένα
Χάρη ζητώντας από το θάνατο που με προόριζες!
Απόσταση κράτησα από τη ζωή
Για να την έχω διπλή στου ονείρου το χρηματιστήριο
Αυγαταίνω
Ταράζομαι
Συστρέφομαι
Μεταμορφώνομαι για να αποθαρρύνω τις έρευνες σου
Ζήτα μου μόνο αυτό:
Να πάω κόντρα στον άνεμο με σκληρή διάθεση ερινύας
Κλαρί να κρατώ δάφνης
Την επισφαλή σου λήθη να δω ποδοπατημένη
Θρυμματισμένος λίθος να σταθείς και να πενθείς
Το λάμδα του ονόματος μου!

Διατείνεσαι...
Πως τρωικοί πόλεμοι έγιναν φορές δύο για χάρη μου
Ασπίδα φορώντας την οιμωγή των χρωμάτων
Που σε περιέλουσαν με αγάπη γοερή
Φρόντισε τα βαρέα άρματα
Να μην μπουν εμπροσθοφυλακή
Γιατί απλά η μάχη δίνεται στους αντίποδες της Ιστορίας
Και ουδέποτε επαναλαμβάνεται στου μέλλοντος το κύμβαλο
Ξυπνάς με των χρωμάτων
Την ακανόνιστη παλέτα στα χέρια...
Κι εγώ αποποιούμαι το ενύπνιο εφιάλτη της άρνησης σου
Βαδίζοντας με σκληρή διάθεση ερινύας
Στα χαρακώματα των ρυτίδων σου βαθυκύανη
Κι αποφασισμένη να μεταμορφωθώ σε πυρά που θα μας αφανίσει!





19 σχόλια:

  1. Ζήτα μου μόνο αυτό:
    Να πάω κόντρα στον άνεμο με διάθεση Ερινύας
    Κλαρί να κρατώ δάφνης
    Την επισφαλή σου δόξα να δω ποδοπατημένη
    Θραυσματικός λίθος να σταθεί και να πενθεί
    Το Λάμδα του ονόματος μου!

    Αναμφισβήτητα από τα καλύτερα σου
    αν και πολύ.....πικρό

    Γιώργος...ένας φίλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απόσταση κράτησα από την ζωή
    Για να την έχω διπλή στου ονείρου το χρηματιστήριο

    Επιταχύνονται οι ρυθμοί
    και διπλοτοκίζονται
    όταν παραχωρούμε χώρο δράσης

    Δανάη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επιχαίρει μέσα του το πάθος
    Ένα πάθος χωρίς περιθώρια διάσωσης

    Τόσο μα τόσο καταγγελτικό που φοβίζει
    Με συνεπήρε!!


    Συνταγμένη του ονείρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πράττεις δυναμικές πορείες μες την γλώσσα και δικαιώνεσαι.
    μαγικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάθε στίχος και μια εικόνα...
    Κι από εικόνα σε εικόνα προβάλλεται σαν ταινία πάνω στο πανί ενός παραδεισένιου κινηματογράφου ο μύθος που έπλεξες...

    Τον θαυμασμό και τα φιλιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το σκαλι ψηλα:ο εξουσιαστης των αισθησεων.
    Το σκαλι πιο χαμηλα: η κατανοηση της αναγκης για "εξουσια" *

    *με την εννοια του διαφορετικου "συμπορευματος"

    Γλυκο φιλι νυχτερινου Ιουλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιώργο μου σε ευχαριστώ πολύ
    Διανύουμε ζοφερούς καιρούς σε όλα τα επίπεδα


    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δανάη μου σε ευχαριστώ
    αυτόν τον ανοιχτό χώρο δράσης
    χρειαζόμαστε όλοι...


    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στρατή μου σε ευχαριστώ
    Μαγικά τα λόγια σου και με συνεπήραν


    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καπετάνιε μου έχεις έναν χαρισματικό τρόπο να περιγράφεις τα συναισθήματα σου κι ο,τι άλλο αποκομίζεις από την γραφή
    Σε ευχαριστώ πολύ γι αυτό


    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγριομέλι μου σε ευχαριστώ πολύ
    Μια σκάλα με αθέατο το τελευταίο σκαλοπάτι ό,τι προσπαθούμε να αποτυπώσουμε στο χαρτί....ας την διαβούμε με ακριβείς κινήσεις ισορροπιστή

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όνειρό μου πάντα από μια άποψη ο λόγος μας θα είναι καταγγελτικός
    και θα προβάλλει σαν ψυχογράφημα!


    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελένη μου... σίγουρα έγιναν πόλεμοι για σένα...
    θαυμάσιο.. μου άρεσε... νασαι καλά! ποιήτριά μου!
    μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παρασκευή μου σε ευχαριστώ
    Οι αναμετρήσεις στην ιστορία είναι πολλές με ή χωρίς Ελένη


    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειχα καιρό να σε διαβασω!Απλά υπέροχη. Και με μοναδικό στυλ. Το δικό σου υφος που δεν το έχω δει σε αλλον που καταπιανεται με την Τεχνη της ποιησης, τουλαχιστον από οσους ξερω.

    Σε φιλω και σε θαυμαζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Περήφανη μου πατριώτισσα
    σε ευχαριστώ
    και χαίρομαι που διέκρινες ένα ιδιαίτερο ύφος στη γραφή μου

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή